Magazyn o biznesie dla biznesu
Magazyn linderów cyfrowej transformacji
Książki, e-booki, szkolenia
Osobista platforma wiedzy
Kongresy, konferencje, webinary
Technologie rozszerzonej rzeczywistości (AR) i wirtualnej rzeczywistości (VR) mogą oddziaływać na wiele zmysłów. Dlatego też ich potencjał biznesowy jest ogromny. Dziś stoimy u progu rewolucji, którą może przynieść wykorzystanie tych technologii.
Technologie rozszerzonej rzeczywistości (AR) i wirtualnej rzeczywistości (VR) mogą oddziaływać na wiele zmysłów. Dlatego też ich wykorzystanie w edukacji i szkoleniach – także korporacyjnych – to ważny trend.
Obecnie na świecie jest ponad 50 miliardów urządzeń IoT, a liczba ta będzie zwiększać się z rozwojem rynku. Wraz z liczbą urządzeń podłączonych do sieci, wykładniczo rośnie również ilość przetwarzanych informacji
W nowej publikacji 2 Megatrends Dominate the Gartner Hype Cycle for Artificial Intelligence, analitycy podkreślają, że COVID-19 nie zatrzymał rozwoju AI, ale uwypuklił dwa nowe trendy.
Internet rzeczy oferuje możliwość łączenia wielu urządzeń wyposażonych w czujniki – ale to dopiero początek. Okazuje się, że urządzeniem podłączonym do internetu rzeczy może być także... ludzkie ciało.
Systemy wspomagania pracowników, takie jak egzoszkielety bądź okulary AR i VR, teoretycznie mają sprawić, że praca będzie lżejsza i bardziej wydajna. Czy jednak ich operatorzy dokładnie tak postrzegają te innowacyjne rozwiązania? A może traktują je jako zagrożenie dla swoich miejsc pracy?
Dr Piotr Wiśniewski, dyrektor zarządzający grupy DB77, opowiada o optymalizacji procesów w organizacjach produkcyjnych i usługowych, a także o robotyzacji produkcji.
Jak epidemia zmieniła i przyśpieszyła cyfrową zmianę w produkcji. Ilu robotów brakuje w Polsce? Dlaczego robotyzacja w Polsce wciąż jest na niskim poziomie. O tym wszystkim mówi Piotr Wiśniewski w swojej prezentacji.
Mojo Lens to soczewki kontaktowe wykorzystujące rzeczywistość rozszerzoną. Bo okulary do AR lub VR są takie zwyczajne…
CZY WIESZ, ŻE: Największym przegranym na blokadzie produktów Huawei w USA może być Google.
CZY WIESZ, ŻE: Multimedia to „zło”, przynajmniej w samochodach. Takie wnioski wyciągają autorzy raportu J.D.Power.