Magazyn o biznesie dla biznesu
Magazyn linderów cyfrowej transformacji
Książki, e-booki, szkolenia
Osobista platforma wiedzy
Kongresy, konferencje, webinary
Instytut Gartnera już kilka lat temu przewidywał, że przedsiębiorstwa, które nie postawią na rozwiązania chmurowe, będzie można porównać do tych, które w swojej działalności nie korzystają z internetu. Pandemia w pełni potwierdziła tę tezę, udowadniając, że takim firmom grozi nie tylko zacofanie technologiczne, ale nawet zniknięcie z rynku. W 2022 roku jednym z najgorętszych trendów związanych z chmurą obliczeniową jest CPaaS. Co to takiego?
Technologie rozszerzonej rzeczywistości (AR) i wirtualnej rzeczywistości (VR) mogą oddziaływać na wiele zmysłów. Dlatego też ich potencjał biznesowy jest ogromny. Dziś stoimy u progu rewolucji, którą może przynieść wykorzystanie tych technologii.
Przypominamy pięć popularnych materiałów na temat funkcji jaką w firmach mogą pełnić media społecznościowe
Przez lockdown część imprez została odwołana, a pozostałe odbywają się w sieci lub w formie hybrydowej. Co niesie przyszłość dla ich organizatorów?
Internet rzeczy oferuje możliwość łączenia wielu urządzeń wyposażonych w czujniki – ale to dopiero początek. Okazuje się, że urządzeniem podłączonym do internetu rzeczy może być także... ludzkie ciało.
Coraz popularniejsze staje się wykorzystywanie architektury rozproszonych zasobów IT, czyli edge computingu. Dzieje się tak za sprawa rosnącego Internetu rzeczy (IoT). Nic dziwnego, że ten trend przykuwa uwagę branży telekomunikacyjnej i IT. Mimo że edge computing jest na razie w powijakach, można się spodziewać, że w nadchodzącej dekadzie znacząco zyska na znaczeniu.
Marketing przechodził różne fazy. Był rok content marketingu. Był rok wideo. Był rok mobile…, który trwa już dekadę. Obecnie mamy okres technologii, która dzięki danym i sztucznej inteligencji pozwala precyzyjnie docierać do grup różnych odbiorców.