Najnowsze
Nie czekaj aż pracownik sam poprosi o podwyżkę, bo możesz go stracić
Polacy wolą szukać pracy u konkurencji niż poprosić szefa o podwyżkę. Tymczasem rekrutacja i szkolenia trwają i kosztują znacznie więcej niż podniesienie pensji osobie znającej już realia, w jakich funkcjonuje firma. Dlatego co pewien czas warto urealniać siatkę płac i sprawdzać nastroje panujące wśród załogi.
Od przedsiębiorstwa rodzinnego do marki globalnej
Grupa Raben posiada własne oddziały w 13 krajach Europy, łącznie zatrudnia 10 000 pracowników i każdego dnia na drogi wysyła ponad 8500 ciężarówek. Zaczęło się jednak bardzo niepozornie, od małej, holenderskiej firmy rodzinnej.
Coffee with CFO - elitarne spotkanie dyrektorów finansowych
Jak planować strategię firmy w niepewnych czasach? Jaką rolę w tym obszarze pełnią dyrektorzy finansowi? To główne tematy poruszane na ostatnim spotkaniu Klubu CFO.
Konsumenci w czasach pandemii
Pandemia diametralnie odmieniła oblicze polskiego handlu, zmieniając zarówno działania sprzedawców i producentów, jak i nabywców, czyli gospodarstw domowych.
Nowe modele pracy w nowej normalności
Planowanie powrotu pracowników do biur daje rzadką możliwość przekucia wniosków wyciągniętych z okresu pandemii na trwalsze modele organizacji pracy.
Kiedy rok temu zaczęło się przechodzenie w wirtualny tryb pracy niewielu z nas myślało, że po wielu miesiącach nadal będzie prowadzić wideokonferencje z własnego salonu. Problemy w miejscach pracy występujące przed pandemią pogłębiły się, a środki nadzwyczajne wdrożone na początku 2020 roku powoli przestają działać.
ZWINNOŚĆ ZACZYNA SIĘ OD SPRZEDAŻY – nowy numer "ICAN Management Review"
Ósmy już numer magazynu „ICAN Management Review” poświęcamy zmianom, jakim podlegają obecnie działy sprzedaży i marketingu wielu przedsiębiorstw. Pokazujemy, jakie wyzwania spędzają dziś sen z powiek sprzedawcom i jak sobie z nimi radzą polskie firmy.
DEBATA: Wszystko co chciałbyś wiedzieć o cyfryzacji, ale bałeś się zapytać
Przedstawiamy zapis debaty, która odbyła się w trakcie III Kongresu MIT Sloan Management Review Polska. Tematem debaty była cyfryzacja przedsiębiorstwa, zaś jej uczestnikami doświadczeni praktycy biznesu.
Jak sprawnie i bezpiecznie wdrażać usługi zdalne?
Świat zmienia się w bardzo szybkim tempie, czego przejawem jest wszechobecna cyfryzacja usług, zarówno tych publicznych jak i komercyjnych. Możemy być pewni, że są to zmiany, które zostaną z nami także po ustaniu pandemii - klienci łatwo przyzwyczajają się bowiem do wygodnych rozwiązań i nie ma powodu, aby chcieli z nich zrezygnować.
Mistrzowie Innowacyjnej Transformacji 2021
Podczas III Kongresu MIT Sloan Management Review Polska, poznaliśmy firmy, które otrzymały tytuł Mistrza Innowacyjnej Transformacji w trzech kategoriach: technologia i organizacja, technologia i rynek oraz odpowiedzialna technologia. Przyznano również nagrody ICAN Institute i wyróżnienia redakcji.
Psychologiczne wsparcie dla pracowników
Stres, wypalenie zawodowe, rotacja, brak satysfakcji z wykonywanej pracy, zaburzenia zdrowotne pracowników, to tylko niektóre z obserwowanych obecnie problemów w organizacjach. Dlatego coraz częściej podejmują one współpracę z psychologiem, by wesprzeć zatrudnioną kadrę.