Najnowsze
Doświadczenia z najwyższej półki
Jakie towary luksusowe wybierają Polacy, jak zmienia się postrzeganie luksusu u nas i na świecie?
Wszyscy kłamią
O ile ludzie rzeczywiście mogą okłamywać swoich znajomych, członków rodziny, a nawet siebie, to dane zawsze powiedzą prawdę.
Zbigniew Juroszek: Lider w zróżnicowanym zespole
Skrajnie różne charaktery i osobowości determinujące styl pracy mogą mieć ogromną siłę destrukcyjną, ale też mogą być motorem napędowym działań firmy.
Dariusz Mikołajczak: Segregowanie jest dobrym narzędziem poznawczym
Jednorodne zespoły z reguły osiągają gorsze wyniki niż te, które składają się z osób o różnych cechach osobowości.
Doświadczenia kandydatów budują reputację pracodawcy
Co, zdaniem kandydatów, najbardziej zawodzi w procesie rekrutacyjnym?
Gianpiero Petriglieri: Organizacja dla myśliwych i eksploratorów
Zapytaliśmy profesora Gianpiero Petriglieriego o to, na jakich fundamentach oprzeć przywództwo w firmie i jak budować zespoły, aby sprostać wyzwaniom współczesności.
Cztery obszary skutecznej sprzedaży
Wywiad z Markiem Robergem o tworzeniu zespołów sprzedażowych generujących stabilny wzrost przychodów.
2 czynniki wpływające na gotowość klienta do zakupu, o których często zapominamy
Dobry produkt to za mało, by zapewnić sobie dobrą sprzedaż.
Nowy czynnik przewagi konkurencyjnej
Biznesowe ekosystemy zmieniają sposób działania organizacji. Dlatego też liderzy wyczuwający kierunek zmian odchodzą od tradycyjnych, formalnych partnerstw na rzecz budowania nowych cyfrowych platform.
Ambitne cele sprzedażowe, czyli jak nie zabić zaangażowania
Jak rozbudzić motywacje do ich osiągnięcia ambitnych celów?