Najnowsze
Nowe pole rywalizacji
Coraz powszechniejsza obecność robotów we współczesnym biznesie stawia przed firmami nowe wyzwania.
Warto mieć w zanadrzu plan B
Start-upy często funkcjonują na nie do końca zdefiniowanych rynkach, w związku z czym trudno jest im precyzyjnie wskazać grupę docelową, kanał dotarcia do niej i model zarabiania.
Zagrożony cyberświat
Nauka i biznes, kultura i sztuka, życie prywatne i zawodowe, obronność --- jednym słowem: wszystko przenosi się w mniejszym lub większym stopniu do świata cyfrowego, ciągnąc za sobą świat przestępczy.
Cyberświat pełen zagrożeń
Bezpieczeństwo cyfrowe to nie wyrafinowane firewalle, antywirusy na komputerach czy nawet CyberTarcza. Bezpieczeństwo w rozumieniu Orange Polska to ciągły proces.
Numer GTIN paszportem do świata online
Wzrost znaczenia handlu elektronicznego generuje problemy związane ze standaryzacją usług i potrzebę budowania nowych narzędzi, które ją zapewniają.
Cztery filary skutecznej sprzedaży w internecie
Problemem większości właścicieli sklepów internetowych jest to, że koncentrują swoje wysiłki niemal wyłącznie na zwiększaniu ruchu na stronie, często pomijając inne kluczowe wskaźniki wpływające na poziom i zyskowność sprzedaży.
Wakacje kupione w sieci
Aby urlop był naprawdę bezstresowy, płatność za podróż, hotel i atrakcje również powinna taka być.
Kiedy usprawiedliwiamy prezenty
Badanie przeprowadzone przez EY pokazuje, że dawanie łapówek jest w dalszym ciągu w Polsce powszechnym zjawiskiem.
Topniejący optymizm polskich firm
Małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce są bardzo wrażliwe na zmiany zachodzące w środowisku biznesowym. Dlatego wyniki piętnastej edycji badania MSP Index mogą być sygnałem ostrzegawczym dla rynku.
Korzyści z wdrożenia omnichannel w branży modowej
Marka odzieżowa QUIOSQUE, obsługująca sieć 145 salonów i stronę e-commerce, zdecydowała się na wdrożenie strategii omnichannel. Krok ten pozwolił zwiększyć przychody o 500%.