Mateusz Żurawik
Redaktor „Harvard Business Review Polska”
Formaty
Popularne tematy
Negocjuj, współpracując
PREMIUM
Nie ma sprzedaży bez negocjacji. Jednak postrzeganie tego procesu jako starcia dwóch stron nie jest najskuteczniejszą drogą do osiągnięcia celu.
Jak wykorzystać potencjał sprzedażowy internetu
PREMIUM
Operator komórkowy chce zwiększyć swoją sprzedaż w internecie, by zoptymalizować kanały sprzedażowe. Będzie musiał ocenić, co da lepsze efekty: spektakularne rozwiązanie marketingowe czy bardziej długofalowy proces zmian strukturalnych.
Sprzedaż dobrze zaprojektowana
PREMIUM
Ogólna prawda o biznesie, która sprawdza się na całym świecie, mówi, że niezwykle trudno jest robić coś w dłuższej perspektywie we właściwy sposób, nie mając strategii.
Jak zwiększyć sprzedaż bez utraty marży
PREMIUM
O tym, jak projektować skuteczną politykę cenową, opowiada Kai Bandilla.