NA TABLICY
Korozja relacji – wymuszona praca zdalna
Pandemia wymusiła na wielu organizacjach wprowadzenie pracy zdalnej. W zespołach nastąpiła mobilizacja, ale kiedy okazało się, że stan wyjątkowy zostaje przedłużony, zarządzający zdali sobie sprawę, że trzeba przemodelować sposób zarządzania ludźmi.
Jak skutecznie zarządzać wielopokoleniowym zespołem
W firmach pracują przedstawiciele różnych generacji. Przez to, że inaczej patrzą na świat, często trudno im się dogadać. Stosując cztery sposoby, szybko przekonasz się, jak wielki potencjał kryje się w multigeneracyjnym miejscu pracy, i uczynisz z pokoleniowych różnic źródło sukcesu firmy.
Zapewnij bezpieczeństwo
Dlaczego zebry nie mają wrzodów mimo licznych zagrożeń ich środowiska naturalnego? To proste – nie walczą ze sobą wewnętrznie. Stado tworzy krąg bezpieczeństwa, w którym wewnętrznie nie istnieją źródła stresu – jest za to współpraca. W organizacjach biznesowych bywa, niestety, inaczej.
Nowa rola benefitów
Dbanie o zdrowie psychiczne i fizyczne pracowników przekłada się na ich efektywność, kreatywność i zaangażowanie. Nic dziwnego, że firmy coraz częściej działają rzecz dobrostanu i edukacji prozdrowotnej. Aby takie działania przyniosły więcej dobrego, liderzy powinni się nauczyć utrwalać zdrowe nawyki w zespołach.
Jak zadbać o dobrostan zespołu?
Dbanie o zdrowie psychiczne i fizyczne pracowników przekłada się na ich efektywność, kreatywność i zaangażowanie. Nic dziwnego, że firmy coraz częściej działają rzecz dobrostanu i edukacji prozdrowotnej. Aby takie działania przyniosły więcej dobrego, liderzy powinni się nauczyć utrwalać zdrowe nawyki w zespołach.
Superpracownicy przyszłości nieustannie zdobywają nową wiedzę
Przestaje się liczyć to, co wiesz i umiesz teraz. Znaczenie zyskuje to, czego możesz się dowiedzieć i nauczyć w przyszłości oraz chęć, by nieustannie zdobywać nową wiedzę. Superpracownicy przyszłości to osoby, które śpiewająco odnajdują się poza strefą komfortu.
Jak wykorzystać narzędzia online do budowania marki osobistej?
Budowanie marki osobistej w czasach kryzysu wymaga konsekwentnych i przemyślanych działań tam, gdzie przebywa grupa twoich interesariuszy. Warto zacząć od uporządkowania profilu na LinkedInie.
Nowa oferta wartości w czasach kryzysu
Preferencje klientów w czasach kryzysu nie przypominają ich normalnych oczekiwań. Musimy zmienić model biznesowy swojej firmy.
Koronawirus i spowolnienie. Nie poddawaj się kryzysowi – zarządzaj nim!
Codziennie słyszymy o nowych przypadkach zarażenia koronawirusem na świecie oraz konsekwencjach, jakie przyniesie nam wszystkim sytuacja, w której znalazł się świat. Sprawy przybierają dramatyczny obrót również w biznesie. Jak w tej niespokojnej rzeczywistości poradzą sobie polscy przedsiębiorcy? Jak postępować w obliczu kryzysu?