Aleksandra Ślifirska
Strateg komunikacji, ekspert zarządzania marką osobistą, trenerka ICAN Institute. Prowadzi zajęcia w ramach programu Personal Leadership Academy.
Jak wykorzystać narzędzia online do budowania marki osobistej?
Budowanie marki osobistej w czasach kryzysu wymaga konsekwentnych i przemyślanych działań tam, gdzie przebywa grupa twoich interesariuszy. Warto zacząć od uporządkowania profilu na LinkedInie.
Jak budować markę osobistą podczas zmiany strategii biznesowej i zwolnień?
Z powodu pandemii koronawirusa Airbnb zwolnił około 25% załogi. Na oficjalnej stronie spółki Brian Chesky, dyrektor i współzałożyciel firmy, opublikował list do tych, którzy zostali zwolnieni i do tych, którzy pozostali w firmie. Ten tekst może być kodeksem marki osobistej liderów, którzy stoją przed koniecznością komunikowania trudnych decyzji.
CV to nie jest odpowiedź na ofertę pracy. Pięć pytań, które wcześniej warto sobie zadać
Dotknęła cię fala zwolnień spowodowanych przez pandemię COVID-19? Zanim zaczniesz szukać nowej pracy i poinformujesz o tym na LinkedIn, zatrzymaj się, a sytuację, w jakiej się znalazłeś, potraktuj jak szansę.
Jak komunikować pracownikom trudne decyzje w związku z koronawirusem?
Z każdym kolejnym dniem przybywa firm, w których liderzy stają przed koniecznością informowania o decyzjach dotykających w bezpośredni sposób pracowników. Jak w dzisiejszej sytuacji mówić o tym, co nieuniknione, nie zapominając o przyszłości?
Komunikacja lidera w czasie pandemii. Jak nie stracić reputacji?
Pojawienie się Covid-19 sprawiło, że liderzy muszą każdego dnia podejmować trudne decyzje związane z ochroną pracowników, a jednocześnie – jak nigdy wcześniej – dbać o biznes. Na to, czy w tych niepewnych czasach nie utracisz reputacji, wpłyną nie tylko twoje decyzje, ale też sposób, w jaki je przedstawisz.
Kreteńczyk i espresso. Budowanie marki osobistej w 10 krokach
Bycie naprawdę dobrym w swojej dziedzinie i naprawdę dobrym w komunikowaniu tego – to kluczowe elementy składowe każdej marki osobistej.