Strategia
W 2022 r. skoncentruj się na kliencie - 5 tekstów, które ci to ułatwią
Pandemia sprawiła, że zmieniły się zwyczaje zakupowe klientów. Przypominamy 5 tekstów, które pozwolą lepiej zrozumieć nowe potrzeby odbiorców twoich produktów i usług.
Cyfrowa strategia na rok 2021 - 5 tekstów, które pomogą ją stworzyć
Strategia cyfrowa to zagadnienie, które każdy lider powinien mieć na uwadze w czasach kryzysu. Przypominamy 5 tekstów, które ułatwią firmom zaplanowanie działań na rok 2021.
Model biznesowy na cyfrowe czasy
O tym, jak potrzeba i zdolność rozumienia klienta końcowego oraz umiejętność i konieczność poruszania się w cyfrowym ekosystemie determinują optymalny model biznesowy dla danej firmy w cyfrowych czasach, mówi nam Stephanie Woerner, badaczka z MIT Sloan Center for Information Systems Research. Rozmawia Paweł Górecki, redaktor naczelny „MIT Sloan Management Review Polska”.
Liderzy zyskują więcej na rozwoju IT. W jaki sposób?
Niezależnie od branży najlepsze firmy odkrywają, że najtrudniejsza droga ewolucji systemów jest jednocześnie tą, która niesie najwięcej korzyści.
Cyfrowa transformacja nie uda się bez komunikacji
Skuteczna komunikacja jest jednym z podstawowych warunków powodzenia procesu digitalizacji. Dowiedz się, jak informować pracowników o cyfrowych zmianach.