Strategia
Segmentacja klientów, czyli jak nie stracić na ofercie i sprzedaży
Przyczyny wyhamowania sprzedaży nie muszą dotyczyć jedynie obszaru pricingu. Równie dobrze odpowiedzialna za ten stan rzeczy może być niewłaściwie skonstruowana oferta wartości albo brak segmentacji klientów.
Ważna wskazówka dla biznesu: narracja o epidemii (już) nie sprzedaje
Klienci mają dość informacji o COVID-19, chcą pogodnych komunikatów i powrotu do sytuacji sprzed epidemii. Marki, które będą promować powrót do normalności, mogą zyskać.
W jaki sposób możemy zapewnić sobie przewagę konkurencyjną?
Dlaczego warto zarządzać procesem satysfakcji klientów?
Chcesz zostać mistrzem doświadczenia klienta? Oto 5 kluczowych wskazówek
Jak zabrać się za budowanie atrakcyjnego doświadczenia klientów?
60% firm w Polsce przewiduje zwolnienia z powodu robotyzacji
CZY WIESZ, ŻE: Polska znalazła się na drugim miejscu wśród państw, które planują największe redukcje zatrudnienia ze względu na robotyzację – zaraz po Chinach.
Dolar wciąż dominuje w światowych rezerwach walutowych
CZY WIESZ, ŻE: 61,8% rezerw walutowych na świecie nadal przechowywana jest w dolarach, ale...
Jak zmniejszyć liczbę uszkodzonych przesyłek o 80%
CZY WIESZ, ŻE: Aby zmniejszyć liczbę uszkodzonych przesyłek, wystarczył jeden prosty (ale świetny!) pomysł.
Pięć rozwiązań AI, które zrewolucjonizują marketing B2B
Megan Wharton jest znakomitą asystentką ds. sprzedaży. Wykonuje tę pracę zaledwie od paru miesięcy, ale bez trudu najlepiej ze wszystkich w zespole radzi sobie z kwalifikowaniem obiecujących, potencjalnych klientów.
Dobre perspektywy dla płatności bezgotówkowych
Według World Payments Report Capgemini i BNP Paribas 2018, w perspektywie 5-letniej do 2021 roku transakcje bezgotówkowe globalnie będą zwiększały swój udział w płatnościach w tempie 12,7% rocznie. Mimo szybkiego rozwoju innowacji technologicznych, przez dłuższy czas konsumenci będą przywiązani do gotówki.
Grupa VIVE wzmacnia biznes logistyczny
O planach biznesowych związanych z centrum logistycznym mówią Bertus Servaas, właścicieli Grupy VIVE, i Grzegorz Woelke, prezes spółki VIVE Transport.
Czego chcą Polacy, czyli jak zdobyć zaufanie klientów
Najważniejszym i chyba najtrudniejszym wyzwaniem jest troska o to, co tak łatwo stracić – zaufanie naszych klientów.
Kluczowy sposób zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej
Zarządzanie satysfakcją klientów jest procesem złożonym, ale warto to robić. Dlaczego?
Od podejścia życzeniowego do planowego działania
Zachowania klientów uległy dziś głębokim zmianom, które zrewolucjonizowały warunki pracy handlowców.
Relacje pod ścisłym nadzorem
Na początku 2010 roku media szeroko informowały o nadchodzącym załamaniu ilości udzielanych kredytów w związku z wejściem w życie Rekomendacji T. Dokument wydany przez KNF miał zapoczątkować lawinę zmian w bankach, które dostosowując strategię biznesową do nowych wymogów, musiały zaostrzyć politykę kredytową. Od tego czasu minął rok i pojawia się pytanie, jak zmiany w regulacjach, do których banki dostosowują wewnętrzne procedury, wpływają na relacje z klientami.
Obsługa klienta - jak odróżnić się od konkurencji i zarobić na tym pieniądze
Czy zapewnienie znakomitej obsługi klienta i zarabianie pieniędzy muszą stać w sprzeczności? Czy obsługa klienta może być w ogóle sposobem na odróżnienie się od konkurentów?
Co robić z niezadowolonym klientem?
Niezadowoleni klienci istnieć więc będą zawsze. Ale czy każda reklamacja powinna być pozytywnie rozpatrzona?