Prowadzenie firmy
Firmy działające w modelu PLG znalazły nowy sposób obsługi klientów
Organizacje, takie jak Zoom lub Slack, sprzedają w istocie tylko jeden produkt. Przy okazji służy on do znajdowania nowych klientów i przekonania ich, by zapłacili. Tym samym produkt staje się narzędziem do wspierania rozwoju firmy. Bez konieczności zatrudniania pracowników zajmujących się obsługą klienta.
Silna marka – 5 inspiracji dla liderów
Silna marka to lojalność klientów i większa wytrzymałość w obliczu niepewności oraz kryzysów. Przypominamy pięć tekstów, które pokazują, jak o nią zadbać.
Jak naprawić zerwane łańcuchy dostaw – 5 inspiracji dla liderów
Wahania podaży i popytu, ograniczone możliwości przemieszczania się oraz obostrzenia sanitarne – wszystko to sprawia, że łańcuchy dostaw wciąż nie funkcjonują tak, jak powinny. Jak to zmienić? Jak przystosować się do nowych realiów? Przypominamy pięć tekstów, które przynoszą odpowiedzi na te pytania.
Chroń głos swojego klienta
Cyfrowi asystenci nieustannie podsłuchują, co może stwarzać poważne zagrożenie dla bezpieczeństwa. Rośnie liczba przestępstw cyfrowych, polegających na wykorzystaniu głosu, niczego nie podejrzewających osób.
Sztuczna inteligencja, której nie znienawidzą klienci
Sztuczna inteligencja napotyka na coraz poważniejszy opór ze strony konsumentów – zagraża ich autonomii. W tej sytuacji pomóc mogą trzy rozwiązania.
Znajdź głos, który wpłynie na konsumenta
Klienci coraz częściej ufają swoim asystentom głosowym. Ten sojusz zmusza marki do bardziej inteligentnego komunikowania się zarówno z konsumentami, jak i maszynami.
Poznaj swojego klienta i zwiększ dzięki temu sprzedaż
Klient jako samo centrum procesu sprzedaży – to podstawowe wyzwanie postawione współcześnie przed firmami. Klient lojalny, zadowolony, zaangażowany, a przede wszystkim nie anonimowy. Jak go zatem poznać i jak do niego dotrzeć?