Sprzedaż
W jaki sposób e-commerce skorzysta na generatywnej sztucznej inteligencji
Recesja, rosnące koszty, zakłócenia w łańcuchach dostaw – ostatni rok był wyjątkowo ciężki dla e-commerce. Na szczęście przyniósł również narzędzia, które umożliwiają stawienie czoła trudnościom. Z perspektywy firmy IT zauważamy, że generatywna sztuczna inteligencja otwiera nowy rozdział w rozwoju e-commerce i oferuje możliwości, które dotąd były poza naszym zasięgiem.
Hiperpersonalizacja rządzi w e-commerce
Dynamiczny rozwój narzędzi sztucznej inteligencji nieodwracalnie zmieniły nawyki zakupowe konsumentów, uwypuklając potrzebę hiperpersonalizacji zarówno oferty produktowej, jak i obsługi klienta.
Rynkowi giganci wyznaczą trendy w biohackingu
Czy dzięki koronawirusowi rynek biohackingu zanotuje szybki wzrost?
Które odmiany sztucznej inteligencji dominują w sprzedaży?
CZY WIESZ, ŻE: wśród 100 największych sprzedawców z całego świata co najmniej 41 firm wykorzystuje już sztuczną inteligencję. W jaki sposób?
Sprzedaż staje się jeszcze bardziej cyfrowa
W e-commerce będzie mniej efekciarstwa, a więcej efektywności. Zamiast kusić swoich klientów darmowymi zwrotami zakupionych produktów, sprzedawcy będą inwestować w rozwiązania, które poprawią wydajność ich pracy.