Sprzedaż
Łańcuch pozytywnych doświadczeń klienta
Odbiór przesyłki w dogodnym miejscu i czasie. Śledzenie i zarządzanie nią przez aplikację. Płatności bezgotówkowe przy odbiorze. To tylko niektóre aspekty, które wpływają na nasze pozytywne doświadczenia przy dostarczaniu produktów zakupionych przez internet. A na czym polega User Experience w obszarze współpracy biznesowej w logistyce? Czy sklepy ściągające setki palet towaru lub producenci zamawiający surowce do fabryki mogą liczyć na podobne rozwiązania? Na te i wiele innych pytań odpowiadają ekspertki oraz eksperci z branży.
W handlu pozwól sobie na eksperymentowanie
Konsumenci kupują w punktach stacjonarnych, ponieważ oczekują przyjemnych doświadczeń zakupowych, natomiast e-sklepy wybierają ze względu na wygodę. Jednak „często klienci po prostu nie wiedzą, czego chcą, albo nie wiedzą, co jest możliwe. Nie są bowiem w stanie wyobrazić sobie czegoś, co jeszcze nie istnieje. Dlatego tak ważne jest także eksperymentowanie” – podkreśla Jan-Pieter (JP) Lips szef działu ujednoliconego handlu (Unified Commerce Enablement) w Adyen. Rozmawia Paulina Kostro.
Obsługa klienta – 5 inspiracji dla menedżerów
Jedną z najważniejszych lekcji wyniesionych z ostatnich kryzysów jest fakt, że znaczenie obsługi klienta wciąż rośnie. Oto pięć tekstów, które pomogą menedżerom w lepszym zrozumieniu klientów i zapewnieniu im doskonałej obsługi.
Postaw na jakość cyfrowych doświadczeń klientów
Eksperymentalny marketing wykorzystujący nowe technologie może pomóc markom w pokonaniu cyfrowej przepaści i nawiązaniu bardziej osobistego kontaktu z klientami.
Koronawirus sprowadził na nas zrównoważony rozwój
Wbudowanie w kulturę firmy idei zrównoważonego rozwoju (sustainability) oznacza prowadzenie organizacji w taki sposób, aby dawała społeczeństwu i środowisku więcej, niż od nich pozyskuje. Od pewnego czasu polski biznes wdraża tę filozofię, nazywaną też „net positive”, np. realizując poszczególne Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDG).
Między wizją a zdrowym rozsądkiem
Czyli jak uniknąć błędów i rozczarowań przy tworzeniu ekosystemu martechowego.
Kwantowe „wszystko” sprzedaje się lepiej
CZY WIESZ, ŻE: wystarczy dodać przymiotnik „kwantowy”, by zwiększyć sprzedaż dowolnego produktu. To żart, ale jest w nim sporo gorzkiej prawdy…
Dane – siła napędowa marketingu
Dotarcie do miejsca, w którym ma się znaleźć firma, oznacza zrozumienie, gdzie znajduje się w danym momencie. Z tego względu zarówno podsumowanie celów związanych z transformacją cyfrową, jak i ustrukturyzowanie danych, jakimi się dysponuje, okazuje się kluczowe.
Black Friday i Cyber Monday – jak szybko zyskują na popularności?
CZY WIESZ, ŻE: Cyber Monday może za kilka lat okazać się ważniejszy dla rynku e-commerce niż Black Friday? Nie jest równie popularny, ale tego dnia możesz sprzedać... więcej.
Pobierać opłatę, zachować darmowy dostęp czy wycofać usługę?
Firmy z branży B2B mogą poszerzyć swoje przychody ze sprzedaży, naliczając opłaty za usługi, które dotychczas świadczyły za darmo.
E-commerce: kupujemy coraz więcej przez internet
CZY WIESZ, ŻE już 62% polskich internautów kupuje online.