Sprzedaż
Kategorie
Formaty
Popularne tematy
Jak przyciągnąć i zatrzymać klienta w świecie przeciążenia informacyjnego
Jak skutecznie budować trwałe relacje, gdy odbiorcy błyskawicznie zmieniają swoje preferencje? Odpowiedź tkwi w personalizacji, analizie danych, programach lojalnościowych i wykorzystaniu nowoczesnych technologii, takich jak AI.
Hiperpersonalizacja rządzi w e-commerce
Dynamiczny rozwój narzędzi sztucznej inteligencji nieodwracalnie zmieniły nawyki zakupowe konsumentów, uwypuklając potrzebę hiperpersonalizacji zarówno oferty produktowej, jak i obsługi klienta.
Rynkowi giganci wyznaczą trendy w biohackingu
PREMIUM
Czy dzięki koronawirusowi rynek biohackingu zanotuje szybki wzrost?
Które odmiany sztucznej inteligencji dominują w sprzedaży?
PREMIUM
CZY WIESZ, ŻE: wśród 100 największych sprzedawców z całego świata co najmniej 41 firm wykorzystuje już sztuczną inteligencję. W jaki sposób?