Przywództwo
Najwrażliwszym elementem transformacji cyfrowej są ludzie
Zarządzanie zmianą podczas transformacji cyfrowej jest nie lada wyzwaniem. O tym, co należy zrobić aby przygotować firmę do tego procesu, czy takie zadanie powinno być sprawowane przez jedną osobę oraz o barierach transformacji cyfrowej opowiada Łukasz Kosuniak z Grow Consulting, autor książki „ABC Marketingu B2B”.
Inwestuj w ludzi – zwłaszcza w okresach przełomu
Inwestowanie w rozwój pracowników jest działaniem złożonym i długoterminowym. Mimo to przynosi większe korzyści niż doraźne, krótkoterminowe reakcje na kryzysy, przełomy lub destabilizację rynku.
Dzieci nie wierzą asystentom głosowym. To twoi przyszli klienci
Asystenci głosowi to rzeczywistość, która otacza coraz większą liczbę dzieci urodzonych po 2010 roku. Jak wpływa to na ich rozwój i postrzeganie informacji marketingowych?
Emocje pracowników nie są szumem – są informacją
Emocje pozwalają nam dowiedzieć się, co motywuje ludzi do pracy oraz jak poprawić ich wyniki.
Jak przekwalifikować pracowników, póki nie jest za późno? Poznaj trzy strategie
Aby pokonać rosnący problem deficytu kompetencji, firmy muszą przestać liczyć wyłącznie na pracowników i już dziś pomóc im się przekwalifikować. Tak by jutro mogli się odwdzięczyć i zapracować na sukces ich organizacji. Poznaj trzy sposoby, dzięki którym twoja firma skutecznie zadba o kompetencje pracowników.
Jak rozwiązać problem deficytu umiejętności analitycznych
Na całym świecie pracownicy dysponujący zaawansowanymi umiejętnościami analitycznymi ciągną w kierunku metropolii. Jednak nawet jeśli centrala twojej firmy nie znajduje się w Dolinie Krzemowej, Pekinie ani Bangalore, nie trać nadziei.
Deficyt kwalifikacji. Jak kultura uczenia się może pomóc twojej firmie?
W ciągu najbliższych trzech lat aż 120 milionów pracowników może wymagać przekwalifikowania lub ponownego przeszkolenia. A to oznacza dużo pracy nie tylko dla osób aktywnych zawodowo, ale i dla całych firm. Jak sprostać tym wyzwaniom?
Niezadowolenie - paliwo cyfrowej transformacji
Celem menedżerów jest satysfakcja klientów i pracowników. Czy na pewno?
Czy udzielanie informacji zwrotnej wymaga udziału człowieka?
Firmy muszą podjąć decyzję, kto będzie miał ostatnie słowo w ocenie wydajności pracowników – maszyny czy ludzie.
Jak zachęcać pracowników do uczenia się
Umiejętności są walutą gospodarki opartej na wiedzy i technologiach. Jak menedżerowie mogą budować kulturę uczenia się.