Najnowsze
Ian Michels: nie ma ucieczki od automatyzacji marketingu
Nie możesz bezczynnie czekać, ponieważ na twojego klienta cały czas wywierany jest wpływ.
8 wskazówek Richarda Bransona dla liderów
Czego możemy nauczyć się od jednego z najbardziej wpływowych biznesmenów?
Klara Banaszewska: PR jest wciąż potrzebny, ale jego rola się zmienia
Jak PR będzie się zmieniał wraz z rosnącą złożonością otoczenia biznesowego?
Czy marki konsumenckie wciąż potrzebują tradycyjnej reklamy?
Tradycyjne media są nadal niezbędnym kanałem.
Człowiek w centrum uwagi
Dziś myślenie o biurze trzeba rozpocząć od głębokiej analizy: z jednej strony potrzeb użytkownika, a z drugiej wielu czynników mających wpływ na efektywność jego pracy.
Szersza perspektywa dzięki różnorodności
Zapewnienie większego zróżnicowania na wyższych stanowiskach kierowniczych może zwiększać konkurencyjność całej organizacji.
Zrównoważona logistyka w praktyce
Narzędzia CSR pomagają minimalizować wpływ biznesu na środowisko naturalne.
Jak firmy podchodzą do lojalności klientów
Deklaracje to za mało, aby przyciągnąć i zatrzymać klientów.
Edukacja finansowa najmłodszych
Firmy powinny przede wszystkim poznać potrzeby tych, którym chcą pomagać.
Od selekcji tekstyliów po nowoczesny recykling
Działania, które podejmują spółki z Grupy, dotyczą ochrony środowiska, wsparcia programów stypendialnych i pomocy uzdolnionej młodzieży w realizacji pasji.