Michał Dubno
Case Team Leader w Bain & Company.
Kategorie
Formaty
Popularne tematy
W jaki sposób możemy zapewnić sobie przewagę konkurencyjną?
Dlaczego warto zarządzać procesem satysfakcji klientów?
Chcesz zostać mistrzem doświadczenia klienta? Oto 5 kluczowych wskazówek
Jak zabrać się za budowanie atrakcyjnego doświadczenia klientów?
Zarządzanie przez epizody konsumenta
Tam, gdzie doświadczenie klienta w zetknięciu z produktem jest równie istotne, co sam produkt, firmy muszą się bardziej postarać, aby zasłużyć na lojalność i poparcie swoich klientów.
Kluczowy sposób zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej
Zarządzanie satysfakcją klientów jest procesem złożonym, ale warto to robić. Dlaczego?
Czy marki konsumenckie wciąż potrzebują tradycyjnej reklamy?
Tradycyjne media są nadal niezbędnym kanałem.