Najnowsze
Energetyka na progu wielkiej zmiany
O wyzwaniach, przed którymi stoją branża oraz firma Polskie Sieci Elektroenergetyczne, mówi prezes zarządu PSE Eryk Kłossowski.
Iwona Jarzębska: nadszarpnięty wizerunek firmy to zaledwie wierzchołek góry lodowej
Milenialsi, wybierając nowego pracodawcę, zwracają uwagę na jego reputację i odpowiedzialność biznesową.
Aleksandra Chalimoniuk: nigdy nie jest za późno na przyznanie się do winy
Przeproszenie konsumentów może być jedyną droga do rozwiązania kryzysu, w jakim firma znalazła się wskutek nieprofesjonalnego podejścia do komunikacji.
Wojciech Borowski: o wiele łatwiej jest wywołać kryzys, niż z niego wyjść
Firma mogła zminimalizować straty w trzech momentach.
Gotowi na przyszłość
O sukcesie firm rodzinnych w nadchodzących latach mogą przesądzić takie kompetencje, jak synteza danych oraz inteligencja społeczna.
Sztafeta rodzinnego biznesu
Przekazywanie sterów w firmie rodzinnej stanowi długotrwały proces wymagający drobiazgowego zaplanowania.
Technologia wspierająca płynne przekazanie władzy
Dla wielu polskich firm rodzinnych sukcesja będzie dużym wyzwaniem strategicznym.
Zaufaj faktom, nie mitom
O skutecznym pozyskiwaniu klientów i budowaniu ich lojalności dzięki praktykom o naukowo potwierdzonej skuteczności opowiada Byron Sharp.
Anna Kruk: ryzykowne decyzje należy podejmować świadomie
Przypadek Jemaime pokazuje, jak cenną umiejętnością jest dopasowanie abstrakcyjnych emocji oraz konceptów do konkretnego produktu.
Jak ratować zrujnowany wizerunek
Zarząd międzynarodowego koncernu kosmetycznego staje przed wyzwaniem ratowania organizacji przed porażką wizerunkową.