Najnowsze
Rozwój oczami CFO: 5 zasad tworzenia proinnowacyjnej strategii w firmie
Czy istnieje narzędzie, które pozwoli zracjonalizować zarządzanie innowacjami, ich budżetem i pomiarem efektywności?
15 komunikatów, które zwiększą efektywność twojego zespołu
Sztab szkoleniowy w drużynie sportowej czy lider w zespole sprzedażowym może poprzez słowa wpływać na świadomość i postawy członków zespołu.
Internet rzeczy przyszłością marketingu – przykłady i wyzwania
Czy to ty obserwujesz rzeczywistość, czy otoczenie obserwuje ciebie?
8 biznesowych obszarów doskonalonych przez uczenie maszynowe
Ciągły rozwój AI jest nieunikniony, a jego postęp w środowisku pracy następuje w oszałamiającym tempie.
Jak odkryć talenty ukryte w twojej organizacji?
Zzęsto dużo lepszą strategią – i znacznie tańszą – jest skupienie się na potencjale ukrytym wewnątrz organizacji.
Jak sztuczna inteligencja usprawnia marketing i sprzedaż?
Obecnie sztuczna inteligencja nie tylko codziennie zdaje test Turinga, ale – co ważniejsze – zarabiają i oszczędzają pieniądze dla firm, które z nich korzystają.
4 pułapki, na które musisz uważać, tworząc nowe produkty
Opisane pułapki pokrywają znaczną część niepowodzeń firm przy opracowywaniu nowych lub udoskonalaniu starych produktów.
Dokąd zmierza analityka w biznesie
Jeszcze nigdy w historii analityka leżąca u podstaw rozwoju sztucznej inteligencji oraz systemów kognitywnych nie była tak powszechnie komentowana.
Przed nami 6. edycja Elite Sales Program – cyklu konferencji, które odmieniają sprzedaż polskich firm
Najnowsza edycja będzie wyjątkowa nie tylko dzięki nowym tematom i gościom specjalnym, lecz także dzięki nowej, jeszcze bardziej praktycznej formule.
Pisemny feedback: jak wykorzystywać go do rozwoju organizacji?
Twój zespół właśnie zamknął kwartał albo projekt. Gratulacje! Pora na szczere podsumowanie i feedback.