Najnowsze
Smartfon zamiast kartki
W czasie gdy rozpoczynałem pracę w PKP Energetyka, firma zaczęła przygotowywać się do przeprowadzenia oczekiwanej przez inwestora transformacji.
Pokonaliśmy trasę ze stacji A do stacji C
O tym, jak dzięki digitalizacji PKP Energetyka przeszła ze świata analogowego do świata cyfrowego, mówi prezes firmy.
Współpraca z robotami
Dynamiczny rozwój technologii związanych z automatyzacją i robotyzacją może w znacznym stopniu przeobrazić rynek pracy
HR znów na fali wznoszącej
Nowoczesny HR musi działać bardziej ofensywnie, idąc w ślady pełnych determinacji działów biznesowych. Powinien rozszerzać swoje kompetencje w taki sposób, aby móc skuteczniej wspierać menedżerów liniowych i dostarczać im utalentowanych pracowników.
Dziurawe sito rekrutacji
O tym, że pozytywne doświadczenia kandydatów do pracy pomagają budować wizerunek pracodawcy, wiadomo powszechnie, ale to wcale nie znaczy, że firmy wykorzystują tę wiedzę w praktyce.
Anita Włodarczyk: trzeba wierzyć w siebie, ale nie bać się korzystać z pomocy innych
Anita Włodarczyk, światowej klasy lekkoatletka, opowiada o pracy nad koncentracją i radzeniu sobie z presją ze strony otoczenia.
Webinarium: Zarządzaj przez fakty!
Dobrze znane powiedzenie „czas to pieniądz” w warunkach biznesowych nabiera nowego wymiaru. Decyzja biznesowa podjęta na podstawie rzetelnej informacji to bez wątpienia waluta XXI wieku.
Design thinking: jak projektować doświadczenia pracownika
Na czym polega design thinking? Jak wykorzystać myślenie projektowe w budowaniu nowoczesnych i angażujących organizacji? Czy metoda ta może stać się jednym z kluczowych i najbardziej efektywnych narzędzi dla firmy, czy jest to raczej „sezonowa moda”?
Wspomaganie sprzedaży poprzez system CRM
Coraz więcej badań pokazuje, że do skutecznego zarządzania procesem sprzedaży niezbędne są odpowiednie narzędzia analityczne.
Czym jest ryzyko strategiczne i dlaczego rola CFO w zarządzaniu nim jest tak istotna?
W naszej rzeczywistości biznesowej niemal codziennie jesteśmy świadkami sukcesów i upadków firm. I chociaż próbujemy się dowiedzieć, co było źródłem triumfów i porażek, a następnie wykorzystać te doświadczenia we własnej organizacji, w wielu przypadkach nie potrafimy tego dokonać.