Najnowsze
Prawda czy fałsz
Od wieków ludzie kłamią i rozsiewają plotki, jednak dopiero w XXI stuleciu, za sprawą mediów elektronicznych i platform społecznościowych, siła oddziaływania fałszywych wiadomości nabrała masowego charakteru.
Kształtowanie standardu wynagrodzeń prezesów
O dobrym pakiecie wynagrodzeniowym mówimy wtedy, gdy właściciele przedsiębiorstwa autoryzują wypłatę wynagrodzenia z poczuciem dobrze zrealizowanej inwestycji.
Twórca start-upu nie musi być sam
Sukcesy osiągają te start-upy, które rozwiązują problemy konsumentów i których produkt od razu jest skalowalny do poziomu globalnego.
Planuj rozważnie, upadaj szybko
Pomysł na biznes wydawał się rewelacyjny: stworzenie aplikacji, która pomoże w szybkim załatwianiu drobnych spraw. Na Zachodzie tego typu przedsięwzięcia doskonale sobie radzą, dlaczego więc nie spróbować w Polsce?
Internauci w walce z fałszywymi informacjami
Skutecznym sposobem na walkę ze zjawiskiem fake news jest zaangażowanie użytkowników mediów społecznościowych.
Brakuje rynkowych standardów
Problem wynagrodzeń prezesów w spółkach publicznych w Polsce jest zauważany i podnoszony od wielu lat. Mimo to do tej pory nie powstały nawet zręby systemowego rozwiązania.
Rośnie optymizm firm rodzinnych
Od ponad dekady liderzy firm rodzinnych w Polsce nie byli tak pewni wzrostu swojego biznesu, jak obecnie. Wskaźnik optymizmu polskich firm rodzinnych rośnie konsekwentnie.
Roman Przybylski: Kluczową kompetencją menedżerską nie są pomysły, ale ich realizacja.
Nie da się delegować ważnych decyzji biznesowych na konsultantów. Podejmując ostateczną decyzję, prezesi powinni polegać na członkach swojej organizacji.
Jak wybrać kierunek ekspansji
Polski producent mebli, firma BlackWood, w planach rozwoju rozważa ekspansję do Białorusi. Konsultanci przedstawili zarządowi różne opcje, jednak prezes ma problem z dokonaniem strategicznego wyboru.
Inwestorzy muszą nauczyć się weryfikować podstawowe fakty
Rozprzestrzenianie się fałszywych informacji ma coraz większy wpływ na polskie organizacje, głównie za sprawą światowego trendu związanego z wykorzystaniem mediów społecznościowych w biznesie.