Najnowsze
Bartłomiej Leszczyński: każdy menedżer, planując projekt, zakłada zbyt dużą dostępność czasową swojego zespołu
Sytuacja, w której znajduje się AEP, jest dość typowa dla firm, których liderzy, chcąc osiągnąć dużą skalę działalności, zaprojektowali swoje struktury organizacyjne według wzorca macierzowego.
Jacek Kwieciński: Nie każdy ma w sobie wystarczająco dużo elastyczności
Rozpoczynając pracę w Aviation Engineering Polska, Łukasz dołączył do organizacji, której załogę silnie motywowały sukcesy.
Firma nadmiernie elastyczna
Młody menedżer dostaje posadę w polskim oddziale firmy lotniczej, produkującej drony komercyjne. Szybko zauważa, że trafił do firmy bardzo różniącej się od tej, w której pracował poprzednio.
Rozwój ludzi jest kluczowy dla rozwoju biznesu
Skuteczna realizacja strategii biznesowej wymaga profesjonalnej i zaangażowanej kadry. Ale jak wykorzystać potencjał utalentowanych pracowników?
Równowaga i zaangażowanie idą w parze
Duża rotacja pracowników, brak zaangażowania i wysoka absencja chorobowa to przejawy nieefektywnego zarządzania kadrami.
Efektywnie słuchamy pracowników
W tym roku Bank Gospodarstwa Krajowego zdobył swój pierwszy tytuł Top Employers. Mimo głębokich zmian, przez które przechodzi organizacja, zaangażowanie pracowników wyraźnie rośnie.
Zmiana dzięki transparentności
Coraz częściej nawet dla największych i najbardziej prestiżowych firm na świecie poważnym wyzwaniem jest nie tylko pozyskanie talentów, ale również ich utrzymanie.
Employee experience i wyzwania HR w 2019 roku
Budowanie pozytywnych doświadczeń pracowników (tzw. employee experience) to jedno z najważniejszych i zarazem najtrudniejszych wyzwań, przed którym stoją współczesne działy HR.
Sześć skutecznych sposobów na rozwój firmy
Termin „innowacja” często kojarzy się z geniuszami, którzy przekształcają startupy w kopalnie złota – następcami Google’a, Apple’a lub Amazona - oferującymi produkty, o których potrzebie nikt nawet nie miał pojęcia.
Dług techniczny może hamować cyfrową transformację firmy
Dług techniczny – czyli cena, jaką firma płaci za doraźne technologiczne zmiany i aktualizacje – hamuje jej zdolność do innowacji i adaptacji w erze cyfrowej. Jest jednak strategia, która może pomóc uporać się z tym problemem.