Najnowsze
Jak polski biznes realizuje cele zrównoważonego rozwoju
Blisko cztery lata temu na posiedzeniu Zgromadzenia Ogólnego ONZ w Nowym Jorku przyjęto Agendę 2030 na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Mosty dla przyszłości
O pozycji rynkowej producenta leków decyduje głównie jego działalność badawczo-rozwojowa, a badania kliniczne odgrywają tu pierwszorzędną rolę.
Negocjuj, współpracując
Nie ma sprzedaży bez negocjacji. Jednak postrzeganie tego procesu jako starcia dwóch stron nie jest najskuteczniejszą drogą do osiągnięcia celu.
Z Polakami po zdrowie
W ubiegłym roku ponad 230 tysięcy Polaków uczestniczyło w różnych formach aktywności związanych z promocją zdrowego stylu życia, wspieranych przez Santander Consumer Bank.
Stawiamy na wiedzę
Fundacja NUTRICIA od ponad 20 lat konsekwentnie realizuje misję, którą jest ochrona, promocja i zapewnienie zdrowia poprzez żywienie.
Skalowanie przywództwa
Claudio Feser, starszy partner w szwajcarskim biurze McKinsey & Company i ekspert w dziedzinie przywództwa, twierdzi, że firmy, które chcą osiągać sukcesy, powinny rozpowszechniać zachowania przywódcze.
Dialog kluczem do sukcesu
Walka z ubóstwem, zmniejszanie nierówności społecznych i redukowanie negatywnego wpływu przemysłu na środowisko to tylko niektóre z bolączek, z którymi mierzą się firmy w Polsce.
Ruch społecznie odpowiedzialny
Staliśmy się uczestnikami i obserwatorami zmian w podejściu biznesu do społecznej odpowiedzialności – coraz więcej firm w Polsce realizuje działania CSR, które wykraczają poza obszar filantropii.
Naucz się zarządzać swoimi emocjami
Zdolność rozpoznawania i kontrolowania emocji własnych i innych ludzi przynosi nam liczne korzyści. Dowiedz się, jak rozwinąć inteligencję emocjonalną, aby poprawić umiejętności menedżerskie.
Agile, Notre Dame i lotnisko w Berlinie
Cieszące się w środowisku IT ogromną popularnością zwinne metodyki pracy (Agile) umożliwiają m.in. opracowywanie dokładnie takich produktów, jakich oczekują odbiorcy, a co więcej – bez przekraczania założonego budżetu czy harmonogramu. Zwinność wymaga jednak konsekwencji oraz – co znacznie trudniejsze – zmiany mentalności. Jak przekonać do zwinności osoby sceptyczne wobec wprowadzania daleko idących zmian?