Rafał Pikuła
Redaktor MIT Sloan Management Review Polska.
Stacjonarne sklepy to szansa dla klientów i... sektora e-commerce
Dynamiczny rozwój sektora e-commerce wcale nie musi oznaczać, że tradycyjne sklepy znikną. Tym bardziej że gigant handlu online, Amazon, stawia na sprzedaż stacjonarną.
Skuteczna sprzedaż w mediach społecznościowych
W ciągu ostatnich lat serwisy społecznościowe stały się świetnym i efektywnym narzędziem do sprzedaży. Czy twoja firma umie je wykorzystywać?
TikTok, czyli biznes zaangażowany
TikTok to najszybciej rosnąca platforma rozrywkowa służąca do dzielenia się krótkimi materiałami wideo, a także najczęściej pobierana aplikacja na świecie w 2020 roku. TikTok ma niebywale duży potencjał biznesowy i dziś wszystkie marki zabiegają o to, by się na nim znaleźć. Jak to się stało, że aplikacja z filmikami o tańcu i kotkach stała się potężnym narzędziem marketingu, zmieniającym powoli rynek e-commerce?
Czarny piątek trudnego roku 2020
W najbliższy piątek, 27 listopada, wypada Black Friday, czyli dzień największej przedświątecznej wyprzedaży. Jednak z powodu lockdownu czarny piątek potrwa aż do początku grudnia, a większość atrakcyjnych promocji oferowana jest w sieci.
Dobry przekaz na czas niepewności. Jak rozwój e-commerce wpływa na reklamę online
Jak wynika z raportu Zakupy online w Polsce 2020, przygotowanego przez ExpertSender, aż siedem na dziesięć osób nie ufa reklamom w Internecie lub nie ma zdania na temat ich wiarygodności.
Nie znikaj! Dlaczego marketing online jest teraz tak ważny?
Marki, które zwiększały wydatki na marketing w czasie recesji, po rozpoczęciu ożywienia gospodarczego zyskiwały udział w rynku trzy razy szybciej niż te, które zamilkły. To ważna lekcja dla biznesu na obecny czas epidemii.