Magazyn o biznesie dla biznesu
Magazyn linderów cyfrowej transformacji
Książki, e-booki, szkolenia
Osobista platforma wiedzy
Kongresy, konferencje, webinary
Wiodące firmy od dawna działają zgodnie z założeniem, że klient ma zawsze rację. Z tego względu zamiast domyślać się czego oczekują kupujący, pytają ich o to i na podstawie zebranych informacji dostarczają odpowiedni produkt.
Gdyby szefowie Kodaka i Nokii wiedzieli…. Co łączy – bezdyskusyjnych liderów swoich branż w latach 90-tych – firmy Kodak i Nokia? Miliardy klientów, dużo pieniędzy i podziwiane na całym świecie marki. Tak było jeszcze 20 lat temu.
Świetny produkt, silne relacje biznesowe, długoterminowa współpraca z klientami i kultura organizacyjna, w której ludzie mogą na sobie polegać - to składowe oferty wartości, które można realizować praktycznie bez udziału marketingu i sprzedaży
Nikt nie powinien być zaskoczony, że w obecnej sytuacji praca sił sprzedażowych powinna być dostosowana do panujących warunków prowadzenia działalności.
W tym trudnym roku dla wielu firm transformacja cyfrowa była być albo nie być. Wybór odpowiednich rozwiązań IT gwarantował nie tylko przetrwanie, ale również rozwój.
Żyjemy w świecie opartym na danych. Wraz z gwałtownym wzrostem liczby punktów oraz sposobów kontaktu z klientami, dane te rosną wykładniczo pod kątem zarówno objętości, jak i ich złożoności.
Pandemia wiele zmieniła w sposobie funkcjonowania świata. Dla firm nadal największym wyzwaniem jest zaangażowanie i budowanie relacji ze swoim otoczeniem biznesowym.
Raymond Kurzweil będzie gościem specjalnym Executive Experience Day – wirtualnego spotkania przedstawicieli zarządów międzynarodowych przedsiębiorstw i instytucji podczas konferencji Beyond Tomorrow.
W ostatnich latach banki koncentrowały swoje inwestycje w technologie i cyfryzację wokół usprawniania działań operacyjnych i automatyzacji rutynowych transakcji z klientami.
Praca zdalna i zebrania online – to dla wielu firm od wybuchu pandemii codzienność. Zmieniliśmy miejsce spotkań, z sali konferencyjnej przenieśliśmy się do wirtualnego pokoju - czy w takich warunkach można przeprowadzić efektywny event firmowy? Z ustalonymi celami i skutecznym narzędziem to proste.
Sektor e-handlu w Polsce i tak ma się znakomicie. Liczba kupujących w sieci wynosi obecnie prawie 20 mln, notując wzrost na poziomie 4,6% w porównaniu do ubiegłego roku. Penetracja rynku w 2020 roku wynosi 52,6% i przewiduje się, że w 2024 ma sięgnąć prawie 58%.
Narracje marketingowe które jeszcze pół roku temu dominowały na rynku stały się nieaktualne. Epidemia COVID-19 sprawiła, że musieliśmy wszystko przemyśleć na nowo. Także strategie marketingowe. Nowy raport Salesforce wskazuje kierunek zmian.
Czym charakteryzuje się technologia Power 9 i do kogo jest skierowana? Jak można skalować jej układy? Jak Power 9 adresuje potrzeby średnich i dużych organizacji? Na ten temat rozmawiają Grzegorz Gołda, Dyrektor Sprzedaży w Cloudware Polska i Sławomir, Rysak, Architekt technologii Power z IBM.
Technologia IBM Flash wypiera inne dyski i będzie niedługo bezsprzecznie królować na rynku. Jakie są plusy z korzystania z macierzy Flash IBM? Jakie zmiany trzeba wprowadzić żeby jej używać? Jak zjawisko tearingu przekłada się na operacje danych wejścia i wyjścia?