Materiał Partnera
Szyte na miarę łańcuchy dostaw
Globalizacja w wymiarze gospodarczym sprawiała, że projektowanie łańcuchów dostaw stało się bardziej skomplikowane. Dlaczego? Przy ich planowaniu należy skoordynować współpracę fabryk i centrów dystrybucyjnych położonych w różnych krajach, a czasem nawet kontynentach. Często, do przewozu jednej przesyłki trzeba skorzystać z różnych rodzajów transportu, biorąc pod uwagę czas dostawy, odległość czy infrastrukturę, a także przeprowadzić towar przez procedurę celno-podatkową. O tym, jak projektować rozwiązania logistyczne dostosowane do tych wyzwań, opowiada Aleksandra Gumel, Head of Logistics Solution Design w Rohlig SUUS Logistics.
Fundusze europejskie w nowej rzeczywistości
Rok 2023 przyniósł wiele wydarzeń gospodarczych i politycznych, które miały wpływ na dostępność środków z pomocy publicznej. Tymczasem głód dotacji wśród polskich przedsiębiorców jest coraz większy, o czym świadczy choćby liczba wniosków złożonych w konkursach Ścieżka SMART, kredyt technologiczny czy kredyt ekologiczny.
Cyfrowa transformacja finansów – jak technologia zmienia świat CFO?
Jeszcze jakiś czas temu dyrektorów finansowych porównywano do strażników, którzy czujnie strzegą firmowej kasy. Dzisiaj redukowanie ich wyłącznie do takiej roli nie ma pokrycia w rzeczywistości. Rosnące kompetencje specjalistów korespondują z coraz szerszym zakresem aktywności, w które są angażowani, pełniąc jedną z kluczowych ról w obszarze cyfrowej transformacji firm.
Dlaczego warto prowadzić działania SEO w Wielkiej Brytanii?
Wielka Brytania – kraj kojarzący się nam z nieprzerwaną monarszą tradycją i obecnością dużego odsetka naszych rodaków – mało komu znana jest jako czwarty co do wielkości rynek e-commerce na świecie.
Jak nowe technologie wyrównują szanse kobiet w chirurgii
Podczas konferencji „Kobiety w chirurgii”, która odbyła się 2 grudnia br. w Szpitalu Medicover, rozmawialiśmy o rosnącej roli kobiet w świecie medycyny, a także o tym, jak rozwój nowych technologii pomaga tworzyć inkluzywne środowisko pracy w systemie ochrony zdrowia.
Płynąc zgodnie z kursem, czyli scenariuszowanie w biznesie
Stworzenie i realizacja skutecznej strategii biznesowej przypominają wyprawę morską, podczas której statek trafia w sam środek sztormu. Szansą przetrwania na niespokojnych wodach jest posiadanie planu B, C, D… Czyli scenariuszowanie.
Unikatowy prezent, którym okażesz wdzięczność
Okres świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku to czas, w którym chcemy okazywać wdzięczność i pamięć. Nie tylko rodzinie i przyjaciołom, ale także współpracownikom i partnerom biznesowym. W takich momentach szukamy prezentów, które będą wyjątkowe oraz jednocześnie uniwersalne na tyle, by przypadły do gustu każdemu obdarowywanemu.
Organizacja klientocentryczna. Jak to zrobić?
Wiodące firmy od dawna działają zgodnie z założeniem, że klient ma zawsze rację. Z tego względu zamiast domyślać się czego oczekują kupujący, pytają ich o to i na podstawie zebranych informacji dostarczają odpowiedni produkt.
Czas zmian. Wyzwania dla biznesu pod lupą EFL
Gdyby szefowie Kodaka i Nokii wiedzieli…. Co łączy – bezdyskusyjnych liderów swoich branż w latach 90-tych – firmy Kodak i Nokia? Miliardy klientów, dużo pieniędzy i podziwiane na całym świecie marki. Tak było jeszcze 20 lat temu.
Czy można zbudować firmę odnoszącą sukcesy bez marketingu i sprzedaży?
Świetny produkt, silne relacje biznesowe, długoterminowa współpraca z klientami i kultura organizacyjna, w której ludzie mogą na sobie polegać - to składowe oferty wartości, które można realizować praktycznie bez udziału marketingu i sprzedaży
Budowa i prezentacja oferty w kanałach zdalnych
Nikt nie powinien być zaskoczony, że w obecnej sytuacji praca sił sprzedażowych powinna być dostosowana do panujących warunków prowadzenia działalności.
Technologia na nowe czasy
W tym trudnym roku dla wielu firm transformacja cyfrowa była być albo nie być. Wybór odpowiednich rozwiązań IT gwarantował nie tylko przetrwanie, ale również rozwój.
Hiperpersonalizacja w kontaktach z klientem dzięki analityce
Żyjemy w świecie opartym na danych. Wraz z gwałtownym wzrostem liczby punktów oraz sposobów kontaktu z klientami, dane te rosną wykładniczo pod kątem zarówno objętości, jak i ich złożoności.
Czym są narzędzia ATTENDEE EXPERIENCE MANAGEMENT i jak pomagają budować zaangażowanie uczestników wydarzeń online?
Pandemia wiele zmieniła w sposobie funkcjonowania świata. Dla firm nadal największym wyzwaniem jest zaangażowanie i budowanie relacji ze swoim otoczeniem biznesowym.
Raymond Kurzweil gościem specjalnym Executive Experience Day
Raymond Kurzweil będzie gościem specjalnym Executive Experience Day – wirtualnego spotkania przedstawicieli zarządów międzynarodowych przedsiębiorstw i instytucji podczas konferencji Beyond Tomorrow.
Bankowość biznesowa przyszłości
W ostatnich latach banki koncentrowały swoje inwestycje w technologie i cyfryzację wokół usprawniania działań operacyjnych i automatyzacji rutynowych transakcji z klientami.
Event firmowy w dobie pandemii
Praca zdalna i zebrania online – to dla wielu firm od wybuchu pandemii codzienność. Zmieniliśmy miejsce spotkań, z sali konferencyjnej przenieśliśmy się do wirtualnego pokoju - czy w takich warunkach można przeprowadzić efektywny event firmowy? Z ustalonymi celami i skutecznym narzędziem to proste.
Paczki po pandemii: e-commerce wczoraj i jutro
Sektor e-handlu w Polsce i tak ma się znakomicie. Liczba kupujących w sieci wynosi obecnie prawie 20 mln, notując wzrost na poziomie 4,6% w porównaniu do ubiegłego roku. Penetracja rynku w 2020 roku wynosi 52,6% i przewiduje się, że w 2024 ma sięgnąć prawie 58%.
Pewna wiedza na niepewne czasy, czyli szósty raport Salesforce
Narracje marketingowe które jeszcze pół roku temu dominowały na rynku stały się nieaktualne. Epidemia COVID-19 sprawiła, że musieliśmy wszystko przemyśleć na nowo. Także strategie marketingowe. Nowy raport Salesforce wskazuje kierunek zmian.
Wysokowydajne serwery IBM Power 9 – gdzie sprawdzą się najlepiej?
Czym charakteryzuje się technologia Power 9 i do kogo jest skierowana? Jak można skalować jej układy? Jak Power 9 adresuje potrzeby średnich i dużych organizacji? Na ten temat rozmawiają Grzegorz Gołda, Dyrektor Sprzedaży w Cloudware Polska i Sławomir, Rysak, Architekt technologii Power z IBM.