Zarządzanie jakością
Badania znajomości marki wykorzystują do pracy różne narzędzia
Badania znajomości marki mogą zostać przeprowadzone na kilka sposobów, które docelowo miewają taki sam efekt. Należy jednak pamiętać, że badania znajomości marki przekazujemy specjalistom, ponieważ tylko i wyłącznie oni są w stanie poprawnie przeprowadzić analizę i przedstawić efekty oraz propozycje zmian wynikających z przeprowadzonych badań.
Prawo holdingowe – nowelizacja widziana z perspektywy zarządów spółek
W kwietniu prezydent podpisał nowelizację Kodeksu spółek handlowych, wprowadzającą do polskiego porządku prawnego tzw. prawo holdingowe. Przepisy zaczną obowiązywać od 13 października br.
Dlaczego szef sprawdza podwładnych? I jak to zmienia jego samego?
Przywódcy, liderzy, kierownicy nieustannie weryfikują czy ich podwładni działają zgodnie z procedurami, angażują się w pracę, nie spóźniają się i są sumienni. Jakie konsekwencje niesie ze sobą nadzorowanie pracowników?
Gary Pisano: DNA trwałej innowacyjności
Zdaniem Gary’ego Pisano, profesora Uniwersytetu Harvarda, zamiast poddawać się procesowi twórczej destrukcji, uznane firmy mogą przestawić się na twórcze budowanie. Wywiad przeprowadziła Karen Christensen.
Rafał Sonik: Biznesowy Rajd Dakar
„To, jak sobie radzimy z ekstremalnymi sytuacjami, zależy od naszego charakteru, determinacji i uczciwości. Jeżeli mamy solidne fundamenty, kryzys nas wzmocni”. Z Rafałem Sonikiem, przedsiębiorcą, sportowcem i filantropem, rozmawia Joanna Koprowska.
Praca hybrydowa wyzwala produktywność i chęć do współpracy
Rok 2020 będzie katalizatorem radykalnego przyspieszenia pracy hybrydowej, w której pracownicy korzystają z elastyczności i wyboru, a przedsiębiorstwa rozwijają się dzięki zmotywowanym, współpracującym i produktywnym zespołom.
Dariusz Stolarczyk: kluczem do sukcesu jest spełnienie obietnicy danej klientowi
Sytuacja, w jakiej znalazła się firma OS Card, jest trudna, ponieważ jako operator kart płatniczych konkuruje na rynku produktami, które są bardzo rozwinięte.
Wymóg totalnego zaufania
Zdaniem Dona Peppersa, aby mówić o lojalności wśród konsumentów, organizacja musi zaproponować wysokiej jakości produkt oraz działać proaktywnie i wzbudzić zaufanie.