Marta Lenkiewicz
Redaktorka ICAN Institute.
Czego pragną twoi klienci i jak im to zapewnić?
Już co trzecia polska firma wskazuje, że zmaga się z malejącym poziomem lojalności swoich klientów. To może prowadzić do zauważalnego spadku zysków wielu dobrze prosperujących do tej pory firm.
Zarządzasz działem sprzedaży? Najprawdopodobniej twój zespół pracuje o wiele za dużo
Coraz częściej liczba wykonanych telefonów, wysłanych maili czy odbytych spotkań nie przekłada się na efekty w postaci domkniętych transakcji.
Mark Roberge: sprzedaż to nie magia, można ją skodyfikować
W ciągu 7 lat jego firmie udało się przekroczyć próg 100 mln dol. szacowanych rocznych przychodów i zdobyć 10 tys. klientów w 60 krajach. Czy sukces HubSpota jest możliwy do powtórzenia?
Konkursy – skuteczny pomysł na zmotywowanie zespołu handlowców
Poznaj praktyki, które pozwolą ci zachęcić swoich sprzedawców do większej aktywności i skorygować popełniane przez nich błędy.
3 rady, jak uniknąć błędów w zarządzaniu sprzedażą
Początki na stanowisku menedżera sprzedaży bywają trudne. Tu nie wystarczy znajomość sprzedaży. Do zarządzania każdym zespołem, również sprzedażowym, niezbędne są umiejętności przywódcze. Zanim je zdobędziesz, postaraj się nie popełniać klasycznych błędów.
5 wskazówek, dzięki którym przekonasz klienta do swojej oferty
W jaki sposób wzbudzisz zainteresowanie klienta? Jak przekonasz go do swojej oferty?
Rozmowa sprzedażowa: 3 zasady w drodze do sukcesu
Dobry produkt i relacje z klientem nie wystarczą dziś, by zdobywać zamówienia.
Święta 2016. Coraz częściej kupujemy prezenty przez internet
Wszystko wskazuje na to, że w tym roku w okresie przedświątecznym Polacy pobiją kolejny rekord.
Raport IAB Polska: Biznes w sieci. Cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości
Specjaliści branży online komentują stopień cyfryzacji polskich firm: bariery, jakie napotykają oraz wyzwania, przed którymi stoją.