Strategia
Jak budować odpowiedzialną firmę 4.0 - rozmowa z Rafałem Rudzkim
Rosnące oczekiwania wobec biznesu nie pozostają bez echa. Liderzy muszą podejmować decyzje uwzględniając kryteria pozafinansowe, a także nowe regulacje. Posłuchaj rozmowy o odpowiedzialnej transformacji biznesu, którą redaktor Joanna Koprowska przeprowadziła z Rafałem Rudzkim, ekspertem z zespołu doradztwa ds. zrównoważonego rozwoju w Deloitte Central Europe.
Klimat – czynnik dużego ryzyka
Zagrożenia wynikające ze zmian klimatycznych i degradacji środowiska są coraz poważniej traktowane przez biznes. Firmy zaczynają uwzględniać w swoich działaniach także ryzyko klimatyczne.
LPP pierwszą polską firmą w globalnym porozumieniu New Plastics Economy
Malejące złoża surowców oraz rosnąca liczba odpadów na wysypiskach to symbole gospodarki linearnej. Odpowiedzią na narastające wyzwania środowiskowe jest model gospodarki obiegu zamkniętego.
CSR – Społeczna odpowiedzialność biznesu
Jak przekonują przedstawiciele polskich przedsiębiorstw – którzy świetnie radzą sobie z tworzeniem wartości wspólnej i wprowadzaniem kompleksowych zmian – dzięki mądrej odpowiedzialności można wiele zyskać.
Gdzie żyje się najlepiej i komu?
Pewnie każdy z nas potrafiłby zdefiniować idealne miejsce do życia, kierując się subiektywnymi czynnikami, które są dla nas najistotniejsze. Najprościej byłoby wskazać najzamożniejsze gospodarki, jednak badania wskazują, że nie w tym rzecz…
Trendy i wyzwania 2010, których polskie firmy nie mogą przeoczyć
Oryginalne koncepcje, które mogą zrewolucjonizować różne dziedziny życia gospodarczego, społecznego i politycznego, stały się bodźcem do debaty ekspertów i prezesów firm na temat wyzwań, przed jakimi stoją obecnie polska gospodarka i firmy działające w naszym kraju.