Prowadzenie firmy
Czy warto reorganizować przestrzeń biurową? Jeśli tak – w jaki sposób?
Pandemia koronawirusa rzeczywiście udowodniła, że praca zdalna jest rozwiązaniem, które sprawdza się nie tylko tymczasowo. Taki system pracy od lat postrzegany jest jako esencja elastyczności – nic zatem dziwnego, że kiedy stał się on powszechny, zmieniły się także preferencje pracowników, którzy dzisiaj oczekują od swoich pracodawców znacznie więcej również w przestrzeni biurowej.
Jak zadbać o poczucie bezpieczeństwa sanitarnego u osób, które pracują w biurze bądź je odwiedzają?
To, jak odbieramy daną przestrzeń, a w tym konkretnym przypadku to, czy będziemy chcieli wrócić do pracy w biurach, zależy w dużej mierze od naszych odczuć i poczucia bezpieczeństwa.
W jaki sposób zachęcić pracowników, którzy polubili pracę zdalną, do regularnych wizyt w biurze?
To prawda, że wielu pracowników bardzo dobrze odnalazło się w systemie pracy zdalnej. Jednocześnie kilka ostatnich miesięcy pokazało też wiele pułapek związanych z tym modelem pracy – a nawet wręcz problemów, które może rodzić zbyt długa izolacja. Najlepszym rozwiązaniem wydaje się więc złoty środek – model hybrydowy.
Hybrydowe dylematy biurowe
Pandemia wymiotła ludzi z siedziby firmy produkującej sprzęt muzyczny, natomiast stabilizująca się powoli „następna normalność” przyprowadziła ich z powrotem tylko częściowo. Zarząd zdecydował się więc na reorganizację przestrzeni biurowej, co rozwiązało część problemów, lecz równocześnie spowodowało powstanie kilku kolejnych.
Sztuczna inteligencja tuż za rogiem
Jak zaawansowane rozwiązania technologii cyfrowej wspierają rozwój największej w naszym regionie Europy sieci sklepów convenience.
Chmura bezpieczna i elastyczna
Beyond.pl to polska firma, która kapitałowo nie może równać się z globalnymi dostawcami chmury obliczeniowej, takimi jak Amazon, Google bądź Microsoft. Mimo to, będąc w Polsce czołowym dostawcą usług w tym obszarze, doskonale radzi sobie na rynku cloud computingu i data center.
Jak myślenie projektowe usprawniło obsługę klientów
W sektorze B2B wciąż pokutuje przekonanie, że najlepszym sposobem budowania relacji z klientami jest kontakt bezpośredni. W firmie First Data podejście design thinking pozwoliło te kosztowne kontakty ograniczyć i równocześnie usprawnić obsługę klienta.
Rola przewodnika w świecie cyfrowych transformacji
Wykorzystanie technologii komputerowych pozwala wielu przedsiębiorstwom na uzyskanie przewagi biznesowej oraz wyraźne przyśpieszenie rozwoju. Cyfrowa transformacja firmy nie jest jednak prosta – nie wystarczy samo wyłożenie pieniędzy na stół i zakup najnowszego oprogramowania. Dlatego o funkcji partnera IT, który pełni równocześnie rolę zaufanego przewodnika w procesie cyfrowych przemian, rozmawiamy z Bogdanem Zborowskim, prezesem zarządu itelligence Sp. z o.o.