Prowadzenie firmy
Ludzki wymiar cyfrowej rekrutacji
Digitalizacja procesu zatrudniania stała się priorytetem organizacyjnym w związku z przejściem wielu firm na zdalny lub hybrydowy model pracy. Konkurowanie o najlepsze talenty na rynku przybrało na sile, ale jednocześnie stało się łatwiejsze dzięki rozwiązaniom cyfrowym, które cały proces rekrutacji przyspieszają. To, co wcześniej było opcją, w środku globalnego kryzysu stało się koniecznością. Jednak firmy przechodzące na pełną rekrutację cyfrową nie mogą zapominać, że tak naprawdę nie chodzi w niej o narzędzia, a o ludzi.
Trening na żądanie. Jak technologia (i pandemia) zmieniają branżę fitness
Przedłużający się lockdown sprawił, że rozwiązania, które miały być tymczasowe, mogą zostać z nami na stałe. Dotyczy to również produktów i usług, które z fizycznych stały się cyfrowe. To szansa dla biznesu i korzyść dla klienta. Historia fikcyjnej sieci siłowni HEROS opowiada o tym, jak może wyglądać problem transferu produktów i usług do sieci.
Czy systemy monitorujące, które wykorzystują AI, mogą poprawić bezpieczeństwo miejsca pracy?
Firmy mogą chronić zdrowie i dobrostan pracowników, monitorując ich zachowanie przy użyciu technologii cyfrowych. Ale jak daleko powinny się przy tym posuwać?
Postawiłeś na cyfryzację – i co dalej?
Czas skończyć z realizacją odgórnej strategii. Dowiedz się, jak naprawdę przebiegają zmiany na dole, i odpowiednio je zaplanuj.
Technologia wspiera ciało. Jak utrzymać klientów w erze cyfrowej?
[PRAKTYCZNE STUDIUM DECYZJI] Dobrze rozwijająca się sieć siłowni stara się ugruntować swoją pozycję na rynku. Jedynym wyjściem jest transformacja cyfrowa.
„Ciekawe czasy” dla cyfrowej transformacji
Czwarty numer MIT Sloan Management Review Polska
Dojrzałość cyfrowa szczepionką na koronawirusa
Epidemia to krytyczny czas dla biznesu. Niemal wszystkie firmy czeka zastój i poważne straty, niektórym grozi bankructwo. Najlepiej w tej trudnej sytuacji poradzą sobie organizacje zaawansowane cyfrowo i te, w których praca zdalna jest standardem, a nie wyjątkiem.
Transformacja cyfrowa powinna zacząć się od klienta
Niestety wciąż przybywa negatywnych przykładów tego, że dogłębna transformacja cyfrowa stanowi zbyt trudne wyzwanie dla wielu organizacji.