Prowadzenie firmy
Holistyczne rozwiązania dla fabryk przyszłości
Technologie związane z internetem rzeczy rozwijają się bardzo dynamicznie. Nic dziwnego. Obietnica samodzielnych, inteligentnych fabryk, które „same” zamawiają materiały, łączą komponenty, a następnie wysyłają gotowe, opakowane produkty, jest bardzo kusząca, ale by stała się rzeczywistością, przedsiębiorstwa powinny wdrażać sprawdzone technologie i korzystać z dorobku globalnych i lokalnych partnerów.
Ważny jest zaufany partner IT
Błyskawiczny rozwój technologii wpływa na sposób, w jaki zachowują się klienci wobec konkretnej marki. Okazuje się, że więcej wiedzą o jej produktach, ale też są mniej lojalni – wynika z raportu „State of the Connected Customer” przygotowanego przez Salesforce. O tym, jak się przygotować do transformacji cyfrowej i jak ją przeprowadzić, żeby nie tracić rynku, mówi Thierry Nicault, Senior RVP na rynki regionu EMEA tej firmy.
Technologia w służbie całej organizacji
Uświadomienie sobie potrzeby innowacji jest niezwykle istotne w takim sektorze, jak energetyka, gdzie zachodzi nie tylko zmiana w zakresie technologii, ale również roli samego klienta, który z odbiorcy usług staje się świadomym partnerem. O tym, jak skutecznie kreować i komercjalizować nowe rozwiązania, mówi Jarosław Broda, wiceprezes TAURON Polska Energia, w rozmowie z Pawłem Kubisiakiem, redaktorem naczelnym polskiej edycji „MIT Sloan Management Review”.
Jak zarażać ludzi nowymi technologiami
Najnowsze badania na temat sieci społecznościowych tłumaczą, dlaczego nowe technologie i innowacyjne rozwiązania rozprzestrzeniają się. Przy czym pojęcie wiralności wcale nie jest tu kluczowe.
Cała prawda o transformacji firmy
Badania naukowe pokazują, że powszechna wiedza na temat wielkich i ryzykownych zmian jest myląca.
Biuro napędzane technologią
Nowoczesne rozwiązania technologiczne coraz silniej wykorzystywane są w zarządzaniu nieruchomościami biurowymi. Pomagają m.in. właścicielom i zarządcom budynków w ograniczaniu kosztów, a najemcom – np. w ograniczeniu rotacji pracowników. Wszystko wskazuje na to, że technologia będzie coraz mocniej obecna w branży nieruchomości, a co za tym idzie – podniesie poziom pracy, obsługi klienta i będzie przynosiła korzyści całemu rynkowi. O obecnych trendach w tej dziedzinie opowiada Daniel Bienias, dyrektor zarządzający CBRE w Polsce.
Klucze do cyfrowego świata
Adobe, wytrawny gracz z Doliny Krzemowej, przeszedł przemianę. Rozszerzył źródła przychodów i zwiększył udział w rynku. A wszystko dzięki przyjęciu technologii, które mogły firmę z tego rynku wypchnąć. Paul Michelman rozmawia z prezesem Adobe Shantanu Narayenem.
Surfing z konsultantem
Połączenie metod design thinking, potencjału technologii, nowoczesnej przestrzeni oraz wysokich kompetencji pracowników zaowocowało projektem EY wavespace, który stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów firm doradczych.
Technologie w służbie człowieka
Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w firmie powinno zostać poprzedzone rozpoznaniem problemu, który mają rozwiązać. Warto również, aby były dopasowane do specyfiki danego biznesu.