Prowadzenie firmy
E-commerce. Zwroty a płynność finansowa
Jedna czwarta wszystkich zakupów w e-commerce jest odsyłana z powrotem. To duży koszt dla sprzedawcy. Jak tego uniknąć i utrzymać płynność finansową, gdy praktycznie nad każdą sprzedażą wisi niebezpieczeństwo zwrotu?
Podróż klienta w e-commerce. Przykłady doświadczeń zintegrowanych
Jak dbać o ty by doświadczenie klienta e-commerce, w różnych kanałach kontaktu z marką, było spójne?O tym zagadnieniu opowiada Kasia Gawlik, Head of Customer Experience Mgmt w Deloitte Digital.
Znajdź głos, który wpłynie na konsumenta
Klienci coraz częściej ufają swoim asystentom głosowym. Ten sojusz zmusza marki do bardziej inteligentnego komunikowania się zarówno z konsumentami, jak i maszynami.
Poznaj swojego klienta i zwiększ dzięki temu sprzedaż
Klient jako samo centrum procesu sprzedaży – to podstawowe wyzwanie postawione współcześnie przed firmami. Klient lojalny, zadowolony, zaangażowany, a przede wszystkim nie anonimowy. Jak go zatem poznać i jak do niego dotrzeć?
Jak ograniczyć liczbę zwrotów w e-commerce?
Branża odzieżowa napędza e-commerce. Kolejne technologiczne innowacje mocno zmieniają kulturę zakupów przez internet
Commerce transformation zrywa z podziałami
Dziś mówimy o tzw. commerce transformation jako procesie zmiany całej organizacji handlowej na poziomach: strategicznym, operacyjnym, ludzkim i technologicznym
Czas to pieniądz. Im szybciej skontaktujesz się z klientem, tym lepiej
Klienci oczekują szybkiej obsługi, szybkich odpowiedzi, szybkiej dostawy. Ale czy jest to możliwe?