Sprzedaż
Anna Connor - Łakomy: jak tworzyć skuteczne przekazy sprzedażowe?
Ekspertka specjalizująca się w neuronauce społecznej opowiada, jak ważne w tworzeniu przekazów sprzedażowych są emocje.
Mity masowego rynku
W spolaryzowanej kulturze strategia podążania za masowym rynkiem, wybierana przez marketingowców, jest z góry skazana na przegraną. Najlepszym sposobem na osiągnięcie sukcesu przez markę jest sojusz z subkulturą, która ją uwielbia.
Dołączyć do marketplace’u czy postawić na ekskluzywność?
Jednym z najważniejszych trendów w światowym e-commerce są platformy marketplace. Właściciele luksusowej marki odzieżowej i narciarskiej Mountwear zastanawiają się, czy dołączyć do takiej platformy i skorzystać z jej skali, czy też trzymać się ekskluzywności oraz w pełni kontrolować proces sprzedaży.
Nie znikaj! Dlaczego marketing online jest teraz tak ważny?
Marki, które zwiększały wydatki na marketing w czasie recesji, po rozpoczęciu ożywienia gospodarczego zyskiwały udział w rynku trzy razy szybciej niż te, które zamilkły. To ważna lekcja dla biznesu na obecny czas epidemii.
Winyle będą niedługo bardziej popularne niż płyty CD
CZY WIESZ, ŻE wpływy ze sprzedaży płyt winylowych rosną z roku na rok w tempie dwucyfrowym?
Fałszywe złote sztabki i monety? Jest na to aplikacja
CZY WIESZ, ŻE: Aby sprawdzić, czy złota moneta jest prawdziwa, wystarczy nią... zakręcić.