Video
Organizacja klientocentryczna. Jak to zrobić?
Wiodące firmy od dawna działają zgodnie z założeniem, że klient ma zawsze rację. Z tego względu zamiast domyślać się czego oczekują kupujący, pytają ich o to i na podstawie zebranych informacji dostarczają odpowiedni produkt.
Jak będą wyglądały zakupy świąteczne w tym roku?
W dobie pandemii COVID-19 sektor zakupów w sieci mocno przyśpieszył. Największe zakupy tego roku jednak dopiero przed nami. O prognozach (nie tylko) świątecznej gorączki zakupowej opowiada Femi Adeboye, E-Commerce Strategy Consultant w firmie Salesforce.
Ekonomia subskrypcji jako antidotum na uciekających klientów
Model subskrypcyjny to zmiana sposobu myślenia całej organizacji. O nieoczywistych meandrach ekonomii subskrypcji podczas E-commerce Trends Summit mówił Krystian Wesołowski z Blue Media.
Jak wykorzystać chatbota do automatyzacji sprzedaży w e-commerce?
Chatboty mogą być antidotum na uciekających klientów, na ich złe doświadczenia w obsłudze klienta - przekonuje Adam Matysiak, CEO softwarehouse HighSolutions. Według prognoz rynek chatbotów ma osiągnąć wartość ponad 1 miliarda 250 tys. dolarów. Czy chatboty to nowy trend w sprzedaży?