Partner publikacji: Salesforce
Organizacja klientocentryczna. Jak to zrobić?
Wiodące firmy od dawna działają zgodnie z założeniem, że klient ma zawsze rację. Z tego względu zamiast domyślać się czego oczekują kupujący, pytają ich o to i na podstawie zebranych informacji dostarczają odpowiedni produkt.
Automatyzacja sprzedaży w kanale partnerskim. Część II
Twoja firma działa w modelu B2B2C/B2B2B i sprzedaje produkty lub usługi poprzez partnerów zewnętrznych? Chcesz rozwinąć współpracę z partnerami, ale brakuje Ci odpowiednich narzędzi IT? Jeśli tak, to webinarium jest zdecydowanie dla Ciebie!
Jak zintegrować działy marketingu, sprzedaży i obsługi klienta?
Proces sprzedaży produktu lub usługi polega na ciągłej współpracy działów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Efektywna ich kooperacja to jedno z najbardziej zyskownych działań, które należy praktykować w każdej firmie.
Webinarium: Automatyzacja sprzedaży w kanale partnerskim. Część 1
Twoja firma sprzedaje produkty lub usługi poprzez partnerów zewnętrznych? Chcesz usprawnić sprzedaż w kanale partnerskim i poszerzyć sieć partnerów, ale brakuje Ci odpowiednich narzędzi? Jeśli tak, to webinarium jest zdecydowanie dla Ciebie!
Webinarium: Salesforce - Obsługa klienta w 2021: jak odpowiadać na nowe potrzeby?
Co trzeci Polak robi zakupy przez internet – tak wynika z badań przeprowadzonych pod końcem 2020 przez Instytut IBRiS. Tak duże zainteresowanie e-commerce sprawia, że wiele firm musi przemodelować proces obsługi technicznej na nowo.
Przyśpieszona migracja do chmury
Badania przeprowadzone niedawno przez Salesforce wykazały, że pandemia przyspieszyła plany migracji do chmury w 81% przedsiębiorstw z sektora produkcyjnego.
Pewna wiedza na niepewne czasy, czyli szósty raport Salesforce
Narracje marketingowe które jeszcze pół roku temu dominowały na rynku stały się nieaktualne. Epidemia COVID-19 sprawiła, że musieliśmy wszystko przemyśleć na nowo. Także strategie marketingowe. Nowy raport Salesforce wskazuje kierunek zmian.