Filip Szumowski
Zamówienia nas przytłaczają. Co robić?
Producent sprzętu sieciowego AEiS Group wyszedł z ofertą poza granice kraju, co zapewniło mu skokowy wzrost sprzedaży. Niestety, firma przestała sobie radzić z rosnącym wolumenem zamówień.
Firma nadmiernie elastyczna
Młody menedżer dostaje posadę w polskim oddziale firmy lotniczej, produkującej drony komercyjne. Szybko zauważa, że trafił do firmy bardzo różniącej się od tej, w której pracował poprzednio.
Planuj rozważnie, upadaj szybko
Pomysł na biznes wydawał się rewelacyjny: stworzenie aplikacji, która pomoże w szybkim załatwianiu drobnych spraw. Na Zachodzie tego typu przedsięwzięcia doskonale sobie radzą, dlaczego więc nie spróbować w Polsce?
Rozwój oparty na wartościach
Co mają ze sobą wspólnego malowanie na asfalcie z pogryzionymi cenówkami i podpisywaniem słonia? Jak rozwijać nowe obszary biznesu, łącząc zarządzanie przez wartości z myśleniem projektowym?
Jak pobudzić innowacyjność w firmie
Dostawca rozwiązań informatycznych traci klientów na rzecz konkurentów. Prezes stara się wykorzystać stare sposoby na pobudzenie kreatywności w zespole, jednak tym razem nie zdają one egzaminu.
Jak pokonaliśmy drogę z Mordoru do Shire
By ożywić organizację, poprawić atmosferę i motywację, firma zdecydowała się na przeprowadzkę do nowego centrum biznesowego przy Dworcu Gdańskim.
Kulturę firmy kształtuje prezes
O tym, jak wywierać pozytywny wpływ na kulturę organizacyjną, mówi John van Etten.
Siedem pytań dotyczących sprzedaży wielokanałowej
Polskie firmy stoją przed wyzwaniem wdrażania efektywnych struktur sprzedaży wielokanałowej – przekonuje John DeSarbo, ekspert zarządzania kanałami sprzedaży.