Najnowsze
Polityka cenowa: jak mądrze korzystać z rabatów
Rabaty, zniżki i kupony promocyjne są nieodłącznymi elementami działań intensyfikujących sprzedaż. Nie zawsze jednak przynoszą zakładany efekt. Ja odpowiednio z nich korzystać?
Pomóż swojemu zespołowi w znalezieniu równowagi – nawet jeśli sam masz z tym kłopot
Poznaj strategie, dzięki którym uda ci się utrzymać w zespole równowagę i uniknąć wypalenia zawodowego.
Czy youtuber może wypromować twój biznes?
Nie ulega wątpliwości, że tego typu działalność jest przyszłością marketingu i może przynieść przedsiębiorstwu znaczące korzyści.
Polskie firmy nie są przygotowane na nowe prawo dotyczące cyberbezpieczeńswa
Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych wchodzi w życie 25 maja 2018 roku. Czy jesteś na nie gotowy?
Skuteczny e-CRM w strategii omnichannel to konieczność
Wykorzystanie nowoczesnego podejścia do komunikacji z konsumentem pozwala zwiększyć sprzedaż i zbudować cenne relacje w ramach strategii omnichannel.
Jak outsourcing może pomóc w poprawie przejrzystości podatkowej
Decyzja o tym, czy zlecić firmie zewnętrznej rozliczenia podatkowe, może przyprawiać niektórych właścicieli firm o ból głowy.
Mit dotyczący pasywnych inwestorów
Jak pasywne podejście do aktywów wpływa na praktyki w zakresie nadzoru korporacyjnego?
Między młotem a kowadłem
Transformacja funkcji dyrektora marketingu w polskich firmach.
Czasem warto postać przy biurku
O trendach w branży meblowej oraz o wyzwaniach, z jakimi polski producent boryka się na zagranicznych rynkach, z prezesem Grupy Nowy Styl rozmawiał Paweł Kubisiak.
Sześć filarów zarządzania doświadczeniami klienta
W jaki sposób postępować, aby skutecznie podnieść skłonność klienta do polecenia produktu lub usługi rodzinie i znajomym?