Agnieszka Węglarz
Niezależny doradca, strateg i praktyk biznesowy w B2B oraz wykładowca; ekspert ICAN Institute w obszarze modeli biznesowych, segmentacji, oferty wartości oraz sprzedaży doradczej w B2B.
Co szef MŚP powinien wiedzieć o korzyściach zdalnej sprzedaży B2B w czasach kryzysu
Jak sprawnie odnaleźć się w zdalnym modelu sprzedaży i wykorzystać to jako okazję do zwiększenia efektywności naszego modelu sprzedażowego?
Filary specjalistycznej sprzedaży doradczej w B2B
W czasach kiedy produkty i usługi stają się coraz bardziej złożone, specjalistyczna sprzedaż doradcza może być jednym ze źródeł przewagi konkurencyjnej firm w B2B.
4 kroki wyboru klienta w B2B
Wiele polskich firm B2B nadal wybiera klientów dosyć przypadkowo, podczas gdy powinien to być precyzyjny proces prowadzący do zbierania wartościowych leadów. Jak do tego doprowadzić? Komu się to udaje?
3 błędy sprzedaży w B2B, które prawdopodobnie popełnia twoja firma
Firmy B2B, podobnie jak B2C, coraz częściej stają przed pytaniem – jak skutecznie sprzedawać? Co robić, gdy sprzedaż przestaje rosnąć?
Bądź jak Bruce Lee
Styl żurawia, modliszki albo kota – który stosujesz na co dzień? Jesteś mistrzem kung‑fu w rynkowej walce? A może wierzysz jedynie w niezmienne prawa popytu i podaży?
Konkurenci obniżają ceny. Czy warto do nich dołączyć?
Rosnąca zamożność konsumentów przyniosły rosnącą popularność towarów luksusowych. W efekcie ceny marek luksusowych poszybowały w górę, a dzięki wysokim cenom stały się jeszcze silniej przedmiotem pożądania wielu potencjalnych klientów.
Agnieszka Węglarz: Analiza trendów w otoczeniu gospodarczym
Przedsiębiorstwo, które opuści jeden z segmentów rynku, może w szybkim tempie uzyskać oszczędności dzięki redukcji kosztów obsługi jednej z grup klientów.