Zarządzanie kryzysem
Jak zażegnać kryzys informacyjny
Pracownicy polskiego oddziału brytyjskiego banku dowiadują się z internetu o przejęciu ich firmy przez amerykański koncern. Zarząd unika przekazania zatrudnionym przejrzystych informacji, co drastycznie obniża ich zaangażowanie i pogarsza atmosferę w zespole. Kilku kluczowych menedżerów zastanawia się, jak zapanować nad chaosem, zanim odbije się on na wynikach banku.
Jak pobudzić innowacyjność w firmie
Dostawca rozwiązań informatycznych traci klientów na rzecz konkurentów. Prezes stara się wykorzystać stare sposoby na pobudzenie kreatywności w zespole, jednak tym razem nie zdają one egzaminu.
Marcin Lewandowski: rozproszenie władzy to właściwy kierunek
Jak to możliwe, że w firmie wszyscy wypełnili swoje obowiązki, a mimo to zadanie nie zostało wykonane?
Jak usprawnić szwankujące procesy
Firma ciepłownicza RzeHot niespodziewanie traci dużego klienta. Utrata lukratywnego biznesu ujawnia wiele wewnętrznych problemów w organizacji.
Jak odzyskać utracony impet
Gdy firma Polskie ePłatności utraciła wysokie tempo wzrostu, menedżerowie zaczęli szukać sposobów, które pozwoliłyby na odzyskanie dotychczasowej dynamiki sprzedaży. Poznaj ich historię.
Ważniejszy biznes czy sentymenty
Jak uzdrowić relacje w zespole?