Prowadzenie firmy
Hybrydowe dylematy biurowe
Pandemia wymiotła ludzi z siedziby firmy produkującej sprzęt muzyczny, natomiast stabilizująca się powoli „następna normalność” przyprowadziła ich z powrotem tylko częściowo. Zarząd zdecydował się więc na reorganizację przestrzeni biurowej, co rozwiązało część problemów, lecz równocześnie spowodowało powstanie kilku kolejnych.
W jaki sposób zachęcić pracowników, którzy polubili pracę zdalną, do regularnych wizyt w biurze?
To prawda, że wielu pracowników bardzo dobrze odnalazło się w systemie pracy zdalnej. Jednocześnie kilka ostatnich miesięcy pokazało też wiele pułapek związanych z tym modelem pracy – a nawet wręcz problemów, które może rodzić zbyt długa izolacja. Najlepszym rozwiązaniem wydaje się więc złoty środek – model hybrydowy.
Jak zadbać o poczucie bezpieczeństwa sanitarnego u osób, które pracują w biurze bądź je odwiedzają?
To, jak odbieramy daną przestrzeń, a w tym konkretnym przypadku to, czy będziemy chcieli wrócić do pracy w biurach, zależy w dużej mierze od naszych odczuć i poczucia bezpieczeństwa.
Czy warto reorganizować przestrzeń biurową? Jeśli tak – w jaki sposób?
Pandemia koronawirusa rzeczywiście udowodniła, że praca zdalna jest rozwiązaniem, które sprawdza się nie tylko tymczasowo. Taki system pracy od lat postrzegany jest jako esencja elastyczności – nic zatem dziwnego, że kiedy stał się on powszechny, zmieniły się także preferencje pracowników, którzy dzisiaj oczekują od swoich pracodawców znacznie więcej również w przestrzeni biurowej.
Jak myślenie projektowe usprawniło obsługę klientów
W sektorze B2B wciąż pokutuje przekonanie, że najlepszym sposobem budowania relacji z klientami jest kontakt bezpośredni. W firmie First Data podejście design thinking pozwoliło te kosztowne kontakty ograniczyć i równocześnie usprawnić obsługę klienta.
Sztuczna inteligencja tuż za rogiem
Jak zaawansowane rozwiązania technologii cyfrowej wspierają rozwój największej w naszym regionie Europy sieci sklepów convenience.
Chmura bezpieczna i elastyczna
Beyond.pl to polska firma, która kapitałowo nie może równać się z globalnymi dostawcami chmury obliczeniowej, takimi jak Amazon, Google bądź Microsoft. Mimo to, będąc w Polsce czołowym dostawcą usług w tym obszarze, doskonale radzi sobie na rynku cloud computingu i data center.
Rola przewodnika w świecie cyfrowych transformacji
Wykorzystanie technologii komputerowych pozwala wielu przedsiębiorstwom na uzyskanie przewagi biznesowej oraz wyraźne przyśpieszenie rozwoju. Cyfrowa transformacja firmy nie jest jednak prosta – nie wystarczy samo wyłożenie pieniędzy na stół i zakup najnowszego oprogramowania. Dlatego o funkcji partnera IT, który pełni równocześnie rolę zaufanego przewodnika w procesie cyfrowych przemian, rozmawiamy z Bogdanem Zborowskim, prezesem zarządu itelligence Sp. z o.o.