Nowe technologie
Jak reagują klienci, kiedy ich wnioski rozpatrywane są przez algorytmy?
Badania autorów wskazują, że przewidując reakcje klientów na decyzje podejmowane przez algorytmy, menedżerowie często są w błędzie.
Chatbot – pokryzysowe narzędzie przyszłości
Korzystanie z chatbotów zapewni ciągłość biznesową w firmie. Pieniądze i czas – to dwa filary, na których będzie opierał się rozwój tego rynku – podkreślają eksperci.
Firma w świecie bez gotówki
Polacy coraz chętniej obywają się bez gotówki. Popularność transakcji bezgotówkowych rośnie z roku na rok, w przeciwieństwie chociażby do liczby wypłat w bankomatach. Jak dopasować do tego trendu swoją firmę?
Nowy krajobraz marketingu, czyli 5. raport Salesforce
Przed pięcioma laty Salesforce opublikował pierwszy raport "State of marketing" dotyczący marketingu. Po tych kilku edycjach badania można zauważyć wyraźne zmiany i kluczowe trendy.
Dlaczego przyszłość obsługi klienta tkwi we współpracy botów i ludzi?
Systemy obsługi klienta oparte na sztucznej inteligencji radzą sobie najlepiej, gdy pracują ramię w ramię z ludźmi.
Prywatność czy personalizacja – co ważniejsze dla klientów?
Personalizacja oferowanych konsumentom korzyści pomaga eliminować ich obawy o prywatność danych.