Materiał partnera | Advertorial
Porozmawiajmy o coachingu
Kiedy świadomie rozwijamy pragnienia i kierujemy się konsekwentnie w stronę naszych celów, odkrywamy potęgę wewnętrznych zasobów.
Implementacja aplikacji MyQ – korzyści i wyzwania
Jednym z elementów transformacji cyfrowej przedsiębiorstw jest wdrażanie narzędzi, które mają na celu odciążenie pracowników w realizowaniu czynności zajmujących im dużo czasu, a nieprzekładających się na korzyści biznesowe firmy. Jednym z takich rozwiązań jest aplikacja MyQ, kontrolująca proces druku w przedsiębiorstwach. O implementacji narzędzia opowiada Michał Pawełczyk, specjalista ds. IT w Colas Polska.
Zmiany cen euro. Jak zarządzać firmą?
Zmiany w kursie euro nie muszą być groźne dla firmy o zasięgu międzynarodowym. Jak zarządzać firmą, aby ograniczyć ryzyko zmian w kursie euro?
Czym jest omnichannel?
Omnichannel to sprzedaż i komunikacja wielokanałowa w nowym wydaniu. Firmy, które łączą świat fizyczny i cyfrowy, konsekwentnie osiągają lepsze wyniki, a także, ze względu na dywersyfikację przychodów, dużo lepiej sobie radzą podczas lockdownu.
Sztuczna inteligencja kluczem do budowania lojalności klientów biznesów platformowych
Biznesy oparte na modelu platformowym zyskują na popularności. Ich potencjał kryje się przede wszystkim w nieograniczonej terytorialnie, wielopoziomowej sieci wymiany wartości. Platformy dostarczają również ogromnych ilości danych o preferencjach zakupowych klientów, możliwościach sprzedażowych dostawców oraz nowych trendach rynkowych. Właściwa analiza tych danych pozwala w odpowiedni sposób realizować strategię rozwoju i ułatwia skalowanie.