Reklama
OFERTA SPECJALNA na NAJWYŻSZY pakiet subskrypcji! Wersję Platinum - OFERTA LIMITOWANA
Więcej w: Makroekonomia
Polskie firmy liczą na wzrost popytu
GEOPOLITYKA

Polskie firmy liczą na wzrost popytu

Po trudnym pierwszym półroczu 2013 roku menedżerowie polskich firm spodziewają się, że w drugiej połowie roku motorem napędzającym wzrost ich przedsiębiorstw będzie rosnący popyt – wynika z badania Barometr HBRP, przeprowadzonego wśród przedstawicieli polskiego biznesu przez redakcję „Harvard Business Review Polska” oraz ICAN Research. Polskie firmy liczą na wzrost popytu Prezesi, dyrektorzy i kierownicy firm, którzy wzięli udział […]

Paweł Kubisiak Mariusz Smoliński
1 października 2013
Ewa Łabno-Falęcka: Luksus umiera ostatni
MARKETING I SPRZEDAŻ

Ewa Łabno-Falęcka: Luksus umiera ostatni

Menedżerowie firmy R.Marcobi mogą zmniejszyć zagrożenie wynikające z cenowych posunięć konkurentów przez wzmocnienie komunikacji i podkreślenie atutów oraz wyróżników marki lub przez wprowadzenie nowej i tańszej submarki. Jedyne, czego im nie wolno zrobić, to wziąć udział w wojnie cenowej. Ewa Łabno-Falęcka: Luksus umiera ostatni Trudna sytuacja gospodarcza zwykle nie powoduje zachwiania rynku dóbr luksusowych. Nawet w czasie zawirowań rynkowych pozostaje […]

dr Ewa Łabno-Falęcka
1 lutego 2013
Wspieranie biznesu w Polsce
GEOPOLITYKA

Wspieranie przedsiębiorczości. Polskie realia

Rekomendacje zachodnich ekspertów oraz przykłady działań wspierających przedsiębiorczość na różnych rynkach mogą być inspiracją także dla polskich decydentów. Na rewolucję w tym obszarze trudno jednak liczyć. Jeszcze do niedawna Polska konkurowała z krajami Europy Zachodniej stosunkowo niskimi kosztami siły roboczej. Jednak w momencie, gdy żądania płacowe naszych pracowników zaczęły się sukcesywnie zwiększać, konieczne stało się poszukiwanie innych źródeł […]

Grażyna Piotrowska-Oliwa
1 listopada 2010

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!