Joanna Malinowska-Parzydło
CEO w Personal Brand Institute, autorka bloga Jesteś Marką.
"Śliski", czyli korpomodel podbija świat
Jestem przekonana, że nie należysz do tych, którzy okazują komuś respekt, zainteresowanie i upewniają o swoim zaangażowaniu i sympatii, aby następnie zignorować tę osobę, kiedy nie ma nad tobą władzy – a przynajmniej tak ci się wydaje. Z pewnością jednak spotkałeś ten typ w swoim zawodowym życiu.
"Qualia", czyli jak-to-jest-być Basią?
Na termin qualia natrafiłam w czerwcowych Charakterach, które przeczytałam na toskańskich wakacjach. Ogromnie mnie zainteresował artykuł Jak to jest być mrówką, Łukasza Lamży.
Kto ci ukradł czas?
Co robisz ze swoim czasem? Na co konkretnie go przeznaczasz?
Human beings czy human doings?
Żyjesz, planujesz żyć, czy starasz się "odhaczyć" kolejne "taski"? Do której kategorii zaliczy cię twój partner, dziecko, szef czy pracownicy?
Jak głośno musisz krzyczeć, aby zaczęli Cię szanować?
Przypomnij sobie ludzi, którzy są dla Ciebie autorytetami. Jest różnica między nimi a tymi, którzy zbudowali swoją rozpoznawalność i wizerunek na… hałasie, rwetesie, grzmieniu na innych i rejwachu wokół siebie.
Pod czyją marką pracujesz?
Kilka dni temu mój przyjaciel zaprezentował na Facebooku firmowy samochód z nową tablicą rejestracyjną zawierającą… nazwę jego firmy. Ciekawe – pomyślałam i zaczęłam śledzić dyskusję…
Czego sobie życzysz?
W świątecznym klimacie zapraszamy do zrobienia krótkiego podsumowania i odpowiedzi na dwa pytania.
"Wyblakłe damy" polskiego biznesu
Jako sympatyk ludzi przyglądam się im często z życzliwością i dużą uwagą. Lata obserwacji w korporacjach, a teraz liczone w tysiącach spotkania podczas warsztatów i wykładów, doprowadziły mnie do tytułowej refleksji.
Kto nie przeskoczy dla Ciebie kałuży, a kto przemierzy ocean?
Dziś przyjrzyjmy się jakości naszych ważnych partnerów życiowych i zawodowych. To naturalny wątek w świetle poprzedniej dyskusji nad segmentacją i sztuką definiowania partnerów, odbiorców i kluczowych z punktu widzenia strategii klientów.
Co Ty wiesz o lojalności?
Firma żąda od Was lojalności! – grzmią czasem korpowojownicy z mównic oklejonych logotypami pracodawcy.
Kim jesteś dla siebie: klientem, przyjacielem, a może katem?
Odpowiedz uczciwie: czy jesteś swoim najlepszym klientem? Czy to, w jaki sposób zarządzasz relacją z samym sobą, jest najlepszą możliwą praktyką? Czy masz do czynienia z mistrzem wewnętrznego CRM?