Joanna Koprowska
Redaktorka „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”
Waren Buffett, Eric Schmidt, Elon Musk i inni sceptycy sztucznej inteligencji
Znani inwestorzy i przedsiębiorcy nie kryją swoich obaw związanych z rozwojem AI. Warren Buffett porównuje ją do broni jądrowej, a Elon Musk sądzi, że sztuczna inteligencja wyprzedzi tę ludzką już w przyszłym roku. Ale czy powinniśmy im wierzyć?
Wszystkich czeka migracja do chmury? Podsumowanie debaty eksperckiej
Eksperci nie mają wątpliwości, że jedynym słusznym kierunkiem rozwoju firm jest migracja do chmury. W jaki sposób przenieść się do chmury z korzyścią dla rachunku ekonomicznego, potencjału innowacyjnego i z uwzględnieniem bezpieczeństwa danych? Między innymi o tym rozmawiali uczestnicy panelu dyskusyjnego Biznes w chmurze podczas XV Europejskiego Kongresu Ekonomicznego w Katowicach.
Kapitał ludzki jest tak samo ważny jak kapitał fizyczny
Zamiast zastanawiać się, jak zastąpić ludzi nowymi rozwiązaniami bazującymi na AI, warto myśleć o tym, jak ich wzmacniać i rozwijać, by mogli wnosić większą wartość do organizacji. Z dr. George’em Westermanem, starszym wykładowcą MIT Sloan School of Management, a także założycielem Global Opportunity Initative na rzecz transformacji nauczania w środowisku pracy, rozmawia Joanna Koprowska z redakcji „MIT Sloan Management Review Polska”.
Dlaczego przyszłość obsługi klienta tkwi we współpracy botów i ludzi?
Systemy obsługi klienta oparte na sztucznej inteligencji radzą sobie najlepiej, gdy pracują ramię w ramię z ludźmi.