Spotkania
Większość procesów biznesowych prędzej czy później prowadzi do spotkania. Spotkanie zarządu, spotkanie zespołu, spotkanie sprzedażowe, spotkanie integracyjne, negocjacje, rozmowa rekrutacyjna, przekazanie feedbacku, sesje coachingowe, konflikty między pracownikami… – to tylko kilka rodzajów interakcji, do których dochodzi w firmie. Jakie reguły rządzą zawodowymi relacjami i jak odnajdywać się podczas takich spotkań?
Pokaż więcejUgrzązłeś? Pożycz od kogoś… mózg!
Nawet doświadczeni sprzedawcy nie znają wszystkich możliwych pytań i wszystkich możliwych odpowiedzi.
Efektywne spotkania w środowisku pracy skoncentrowanym na budowaniu relacji
W dynamicznie rozwijających się firmach w coraz większym stopniu docenia się wartość czasu poświęcanego na zebrania i spotkania pracowników.
Rynek spotkań na szczycie
Polski biznes jeszcze nigdy nie dysponował tak szeroką ofertą miejsc do organizowania szkoleń, spotkań handlowych, konferencji czy wyjazdów integracyjnych jak obecnie.
Strefy spotkań – jak usprawnić komunikację
Chociaż styl naszej pracy ulega znaczącym zmianom, biura często odzwierciedlają stare sposoby funkcjonowania pracowników.
Ilona Weiss: w korporacyjnych systemach wartości współpraca jest jedną z kluczowych cech
Choć pracownicy narzekają na spotkania, wielogodzinne narady czy konferencje, nie ma od nich ucieczki. Rzecz w tym, aby przekładały się na efekty.
Niech żyje bal
Od kilku lat w Polsce wszelkiego rodzaju wydarzenia specjalne pojawiają się jak grzyby po deszczu. Konferencje, seminaria, kongresy, sympozja. Dla kobiet, dla start‑upów, dla testerów, dla marketingowców, dla dyrektorów HR, dla IT.
Spotkania z nikim i o niczym, czyli jak wydłużyć godzinę o 50 minut
"Ostatnio mocno zirytowało mnie natężenie spotkań w moim kalendarzu." Brzmi znajomo? Też tak macie? Który menedżer nie zmaga się z tym prozaicznym, wydawałoby się, problemem?