Rynki wschodzące
Lekcje dla liderów firm, które chcą zaistnieć na rynkach wschodzących
Międzynarodowe przedsiębiorstwa działające na rynkach wschodzących (EMNE) muszą starannie rozważyć, w jaki sposób realizować będą kontrolę nad zagranicznymi spółkami zależnymi.
Rynek zdjęć satelitarnych dynamicznie rośnie
Obrazowanie satelitarne to źródło danych, z którego korzysta coraz więcej firm. Tym bardziej, że jakość zdjęć cały czas ulega poprawie, a koszty ich pozyskania – maleją. To dobra prognoza na kolejne lata dla tego segmentu usług.
Niewielkie bazy, duże potrzeby – jak wygląda biznes online w Malezji?
Nie wszyscy malezyjscy marketerzy traktują e-kanały jako formę marketingu. Wielu z nich wciąż opiera swoje działania na pracy offline. Dziwią się, że newslettery czy automatyzacja mogą przynosić zyski tak samo jak reklama prasowa czy billboardy w centrum miasta. O tym, jakie wyzwania stoją przed marketerami w Azji i jak kształtuje się tam rynek online, mówi Justyna Bakker - Rakowska – International Marketing Coordinator w GetResponse, koordynująca prace biur firmy w Rosji i Malezji.
Dominik Małgowski: Rynki arabskie należą do bardzo wymagających
Jest szereg spraw, o których trzeba pamiętać zanim podejmie się decyzję o wejściu na rynek arabski.