Struktura organizacyjna
Diversity Officer w organizacji – konieczność czy szansa
Pierwsze regulacje związane z wyrównywaniem szans pracowników są bezpośrednim pokłosiem odchodzenia od polityki segregacji w Stanach Zjednoczonych Ameryki. Jednym z ich efektów było pojawienie się roli Diversity Officer. Czy można ją zaadoptować do polskich warunków?
Dowodzenie przez cele – Przywództwo w erze cyfrowej
Pruski dryl to już w wojsku przeszłość. Współczesna armia spłaszcza struktury, dając więcej swobody decyzyjnej oficerom i podoficerom liniowym niższych szczebli i otwierając się na działania niekonwencjonalne.
Chcesz rozwijać swoją firmę? Zarządzaj nią horyzontalnie
Wdrożenie zarządzania procesowego wcale nie musi oznaczać diametralnych zmian w organizacji.
Departamenty, działy, piony…czyli kłody na drodze do efektywności organizacji
Czy można sobie wyobrazić firmę bez wewnętrznych podziałów na poszczególne działy?
Marcin Moczyróg: Zmiana modelu zarządzania powinna odpowiadać potrzebom organizacji
Przed podjęciem decyzji o przeprojektowaniu kultury organizacji należy wybrać te elementy samozarządzania, które rzeczywiście warto wprowadzić.
Marketing jako filozofia działania
Zmień myślenie o swojej firmie. Zacznij od marketingu.