Magazyn o biznesie dla biznesu
Magazyn linderów cyfrowej transformacji
Książki, e-booki, szkolenia
Osobista platforma wiedzy
Kongresy, konferencje, webinary
Wchodząc na rynek z produktami i usługami równie dobrymi jak te oferowane przez firmy o ugruntowanej pozycji rynkowej, przełomowi innowatorzy nowego typu sprawiają, że tradycyjnym biznesom jest jeszcze trudniej z nimi konkurować.
Już 21 kwietnia startuje druga edycja Kongresu, największego wydarzenia poświęconego nowym technologii w biznesie. Tym razem w unikatowej formule online.
Powiedzenie, że „nasz świat opiera się na danych”, oznacza, że decyzje podejmowane są na podstawie ogromnych ilości informacji statystycznych. To analiza danych decyduje o tym, kiedy pociągi przestają kursować, kiedy Starbucks wprowadza świąteczne filiżanki lub jaka temperatura panuje w budynku, w którym akurat się znajdujesz.
Niezdolność tworzenia innowacji wystawia firmy na ryzyko i wywiera ogromny wpływ na globalną gospodarkę.
Niemalże każdego dnia możemy obserwować nowe sposoby zastosowania sztucznej inteligencji w naszym codziennym życiu
Strategię firmy definiują kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Sztuczna inteligencja może pomóc w ustaleniu, które parametry należy mierzyć, jak to najlepiej robić i które traktować priorytetowo.
Megan Wharton jest znakomitą asystentką ds. sprzedaży. Wykonuje tę pracę zaledwie od paru miesięcy, ale bez trudu najlepiej ze wszystkich w zespole radzi sobie z kwalifikowaniem obiecujących, potencjalnych klientów.