Magdalena Krasoń-Wałęsiak
ID produktu jak kompas w dżungli danych
Jak wynika z badań BCG, ponad 70% transformacji cyfrowych się nie udaje. Aby zwiększyć szansę na powodzenie, warto postawić na sprawdzone rozwiązania, które przyspieszą procesy biznesowe i ułatwią klientom dokonywanie zakupów.
E-commerce potrzebuje identyfikatorów
Zaledwie jedno pokolenie temu większość ludzi kupowała wszystkie lub prawie wszystkie potrzebne produkty od lokalnych sprzedawców. Na początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku pojawiły się jednak pierwsze strony internetowe, a wraz z nimi rozpoczęła się rewolucja związana z e-commerce. Ostatnie lata to już prawdziwy wybuch popularności zakupów dokonywanych w sieci, a to wymaga narzędzi, które pomogą opanować ten żywioł.
Cyfrowa rewolucja w handlu
Współczesny konsument oczekuje trzech rzeczy --- możliwości wyboru produktu lub usługi dopasowanych do jego preferencji, kompleksowej informacji oraz satysfakcjonującego doświadczenia w trakcie zakupów.
Numer GTIN paszportem do świata online
Wzrost znaczenia handlu elektronicznego generuje problemy związane ze standaryzacją usług i potrzebę budowania nowych narzędzi, które ją zapewniają.